Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Loving Christmas With You...{AF} » Hoofdstuk 7.

Loving Christmas With You...{AF}

13 dec 2010 - 20:37

533

0

177



Hoofdstuk 7.

De volgende ging mij een beetje voorbij ik had gister nog niet kunnen ontdekken wat Mary wilde voor kerst. Ik baalde ze had haar gordijn alweer dicht. Vandaag ging ik met David mee om Derek op te zoeken. Ook wilde ik wel eens weten of ze echt als twee druppels water op elkaar leken. We stapten de bus in en ploften neer. Peter was de eerste van ons die uitstapte. De halte erna moest ik afscheid nemen van Mary. De volgende halte was de onze. We liepen naar het mooie huis toe. Al gauw stapten we naar binnen waar we onze jassen op de kapstok hingen en het vertrek in liepen. We zagen een jongen op de bank liggen en de televisie stond aan. Hij lag onder een deken en zat lachend naar het beeldscherm te kijken. David liet hem schrikken. Derek gaf hem een stomp en merkte me daarna op. Verbaasd keek ik Derek aan ze leken echt als twee druppels water op elkaar. ‘Niet normaal meer, als jij geen pyjama aan had zou ik niet kunnen zeggen wie, wie is.’ Zei ik. ‘We hadden je toch al gewaarschuwd.’ Zei David. ‘Dat maakt 1-0 voor jullie.’ Zei ik lachend. ‘Jij bent vast Nicholas, David heeft me veel over je verteld.’ Zei Derek. ‘In levende lijve, aangenaam Nicholas Joseph.’ Zei ik. ‘Het is me een eer je eindelijk te ontmoeten.’ Zei Derek met een grijs waarna David hem een stomp verkocht. De middag vloog om, ik vond Derek en David echt geweldige vrienden. Je kon ontzettend met ze lachen. We haalden een leuke grap uit met hun moeder.
Ik zuchtte en boog me over mijn boeken. Alweer kon ik me niet concentreren. Opnieuw zuchtte ik diep ik smeet het boek aan de kant en liep richting het raam. Keek naar buiten de sterrenhemel had me altijd geboeid. Dan kwam de kamer binnen. ‘Heey, Mary hoe is het?’ Zei hij. ‘Het gaat wel.’ Zei ik. ‘Wat is er met je Mary, jij lijkt de laatste tijd wat afwezig!’ Zei Dan hij keek bezorgt. ‘Het is niks Dan, het gaat wel weer over.’ Zei ik. ‘Heb je zin in het bal?’ Zei hij. ‘Ja ik verheug me erop.’ Zei ik dromerig. ‘Heb je wel een date?’ Zei hij nieuwsgierig. ‘Ja en ik kan me geen betere wensen.’ Zei ik zuchtend. ‘Aha dus dat is Mary je bent verliefd, vandaar dat gezucht en die afwezigheid en die dromerige blikken ik wist het.’ Zei Dan. ‘Ja, klopt ik weet alleen niet of die mij wel ziet zitten.’ Zei ik onzeker. ‘Waarom niet, je bent een prachtige meid iedereen zou boffen met zo’n meid als jij.’ Zei Dan. ‘Dat is lief van je maar ik weet niet of hij er ook zo over denkt.’ Zei ik. ‘Als dat niet zo is maakt die een grote fout. Trouwens hij vroeg jou toch mee naar het bal, dan zal het vast wel goed zitten.’ Zei Dan. ‘Ja, je hebt vast gelijk. Dank je Dan.’ Zei ik terwijl ik heb knuffelde. De avond kroop traag voorbij en ik had zin in morgen maar was toch ook wel een beetje bang. Ik deed mijn gordijnen dicht en kroop vroeg mijn bed in.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.