Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » All Time Low » Lost in Stereo ~All Time Low [afgelopen] » Chapter Eight

Lost in Stereo ~All Time Low [afgelopen]

15 dec 2010 - 19:58

451

2

397



Chapter Eight

Ik ben nog erger... Ik heb niet geupload... En ik heb ook dezelfde geweldige smoes. Ik had het zwaar druk. Ik heb zelfs niet kunnen oefenen met basgitaar spelen! :O Maar... ondertussen dat ik niet uploade, was ik wel telkens even @ de computer... en schreef ik dit verhaal af. 18 hoofdstukken in totaal. [s]Mijn inspiratie is gewoon zwaar op[/i]. maar... ik ga misschien nog een vervolgje schrijven... *hoop op goede inspiratie* nu stop ik met mijn irritante gelul en ga ik verder schrijven. Ohja, wisten jullie al dat All Time Low een kerstnummer gemaakt heeft? Merry Christmas, Kiss My Ass heet hij en is gratis te downloaden op hun website ;) [s]ik hou van dutchscene.nl[/s] ohja, gisteren was Alex jarig. Nog ff happy b'day voor hem!

Ik laat me netjes opmaken door het meisje. Ik krijg rode make-up op, met een grijs randje eromheen. Ik kijk tevreden in de spiegel, het ziet er erg leuk uit. Ik kijk wie er naast me zit. Links zit Joyce, rechts zit Alex. Altijd hij, hè? Het meisje begint met mijn haren. Ze doet het in twee staarten, en ze spuit veel haarlak in mijn pony, die ze iets boller zet. Ik kijk tevreden in de spiegel die voor me staat. ‘Ziet er mooi uit!’ Complimenteer ik haar. Het meisje glimlacht tevreden. ‘Kijk, daar staat een rek met kleding. Zoek er maar wat uit, jou maat zit er tussen!’ Ik loop naar het rek toe en ik zoek leuke kleding uit. Er staat een scherm in de kamer, waarachter ik me snel omkleed. Ik doe de sneakers aan die ik tussen de schoenen vond, en ik loop naar een grote spiegel toe. Ik poseer er even voor en ik glimlach. ‘Perfect!’ Zegt Marinde, die naast me komt staan. Zij is ook al klaar. Ik bekijk haar. ‘Jij ziet er ook mooi uit!’ Marinde glimlacht en we knuffelen elkaar eens. De fotograaf komt binnen en ziet ons zo staan. ‘Ja, zo moeten jullie straks op de foto!’ Ik grijns en laat Marinde los. ‘Kunnen we zo al?’ Vraag ik. ‘Ja, de Black Tigers mogen eerst!’ Zegt hij vrolijk en Marinde en ik lopen alvast op hem af. Al snel zijn Stella en Joyce ook klaar en lopen we mee naar de kamer waar de foto’s gemaakt worden.

Pov Onbekend.
Ik zie hoe de vier meiden de kleedkamer verlaten en ik voel weer even dat verdrietige gevoel me overspoelen. Ik besluit om me maar snel klaar te maken, zodat ik naar hun fotoshoot kan gaan kijken. Ik loop naar het rek met kleren en ik bekijk het eens. Ik kan er niet echt iets leuks tussen vinden, totdat ik een geweldige broek en een nog mooier shirt vind.


Pov Melody
Al snel komt de andere band ook binnen. Ik poseer net voor de camera. De fotograaf rent blij om me heen en maakt allemaal foto’s. ‘Melody, is het toch?’ Zegt hij ineens. Ik knik. ‘Mijn dochter wil ook fotografe worden, dus ze moet nog oefenen. Mag ze een paar foto’s van je nemen?’ Ik knik. ‘Ja, maar natuurlijk, waarom niet?’ Hij glimlacht. Ik neem nog een paar poses aan. ‘Zo, nu nog met Marinde!’ Marinde komt bij me staan en we knuffelen elkaar weer. ‘Ja! Zo! Perfect! Goed, Melody, jij mag naar die kamer daar gaan. Ik neem nu een paar foto’s van een van de jongens, dan komt die ook achter je aan, als ze het goed vinden…’ Ik knik en ik ga de deur door.


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 9 feb 2011 - 17:33:
Hmz, dat nummer heb ik niet gehoord. En, haha, grapje, ik wist niet dat 'ie in december jarig was. Hm, dan weet ik dat in ieder geval nu. :'
En, en, ik ga verder lezen. :'


xEmma
xEmma zei op 15 dec 2010 - 20:15:
*smeekt* Laat het Onbekend POV zijn, laat het Onbekend POV zijn!
Weetje, eigenlijk klonk dat best wel raar Maar hé, sinds wanneer maakt dat uit?

Merry Christmas, Kiss My Ass is geweldig<3 Een niet-klef Kerstnummer, echt heerlijk. Het is zo.. lekker All Time Low-ig. Ze hebben zo'n eigen stijl, zijn daardoor ongelooflijk herkenbaar en komt mooi terug in dat nummer. Ik luister het nu ook, natuurlijk. Ik vind het stukje over de Misletoe aandoenlijk :3

Je gelul is niet irritant, trouwens. Ik vind het best wel leuk :3 [ik lul zelf ook altijd veel te veel, zoals je heel misschien al hebt gemerkt aan mijn af en toe veel te lange reacties. Of eigenlijk niet te lang, want jij verdient hele lange reacties, maar bij mij is het lulgehalte altijd zo hoog]

Ik hoop dat er een vervolg komt! Nog maar tien delen, dat is namelijk niet ze heel erg veel, helaas ): Maar dit verhaal is zo leu-euk, kan je niet meer schrijven? *zeurderig stemmetje en tegelijkertijd grote puppy-eyes*
Je moet je verhaal ook niet kapot schrijven, natuurlijk, maar toch. Het is zo leuk!

En: HAPPY BIRTHDAY ALEX

Snel verder<3
xx