Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Zoute Liefde (TC) » *20*

Zoute Liefde (TC)

17 dec 2010 - 16:35

914

7

569



*20*

Tom
Bill laat zich naast me op het bed neervallen en hijgend kijk ik hem aan.
Dat, was, geweldig! Hij lacht en kruipt wat dichter tegen me aan. Heb je dat eerder gedaan?
Nooit bij een ander.
Wees gerust, het was zalig. Zo veel beter dan Zachary!
Een stilte, waarin enkel mijn gehijg nog te horen is, vult de kamer, maar geen van ons beide lijkt het te storen.
Dus, je bent ook nooit verder gegaan.
Nee, maar ik heb al een tijdje geen lief meer gehad. Ik sla mijn arm om hem heen en opnieuw zwijgen we.
Tom? Hij kijkt me niet aan, en ook ik blijf naar het plafond staren.
Hmm?
Ik heb honger. Ik kijk hem aan.
Is dat nu serieus hetgene waar jij aan denkt na seks?
Sorry, ik heb vandaag nog niet gegeten.
Je kan iets uit de kast nemen, het restaurant is nog niet open.
Is die ondertussen nog niet leeg?
Ik heb hem bijgevuld.
Bill kruipt weg uit mijn armen en na wat gerommel komt Bill de slaapkamer weer binnen met een zak M&Ms. Hij komt weer naast me liggen en ik sluit mijn ogen, nog steeds nagenietend. De stilte krijgt geen kans om opnieuw tot me door te dringen, aangezien de M&Ms te hard kraken tussen Bills tanden.
Wanneer ik bijna ingedommeld ben, schieten mijn ogen weer open door een tik tegen mijn neus. Verbaasd kijk ik rond, en zie een blauwe M&M op mijn borst liggen.
What the.? Wat doet dat hier? Ik kijk Bill aan die onschuldig lacht.
Ik probeerde hem in je mond te mikken. Ik grijns terwijl een geniaal plan mijn hoofd binnensluipt.
Een hele hand M&Ms haal ik uit de zak en ik ga achter het bed schuilen terwijl Bill me aar aankijkt.
Tom, als je M&Ms wil, moet je het maar gewoon vragen hoor, ik geef ze wel.
Ik gluur even over de rand van het bed en gooi dan een M&M zijn richting uit.
He! Wat moet -? Nog voor hij zijn zin af kan maken, krijgt hij een tweede en derde M&M zijn richting uit gegooid.
Ik piep opnieuw over de rand en zie Bill van het bed afrollen en zich verschuilen aan de andere kant van het bed. Oke, hij heeft het begrepen. M&M-gevecht!!
Blind gooi ik een M&M over het bed heen en aan Bills reactie kan ik horen dat ik mijn doel geraakt heb. Ik kijk over het bed en nog voor ik het besef, krijg ik een M&M recht op mijn neus.
Wacht maar, die krijg je terug!
De M&Ms vliegen door de kamer en enkele weten onze gezichten te raken. Wanneer de kleine chocolaatjes enkel in een richting vliegen, kijk ik op.
Zijn je M&Ms op? Geen reactie. Bill?
Het bed kraakt wat en ik ga op mijn hurken zitten om aan de andere kant van het bed te kunnen kijken. Ver kan ik niet kijken, maar Bill zie ik in ieder geval niet. Ineens zie ik een hand naast me onder het bed uit komen dat tastend op zoek gaat naar M&Ms. De zwarte nagels verraden dat het Bill hand is. Hij gilt als ik zijn hand vastneem en onder het bed kijk, waar hij op zijn buik ligt.
Zo, dus jij komt mijn M&Ms stelen? Hij lacht onschuldig en ik trek hem onder het bed uit.
Wanneer ik zie dat hij nog een halve zak M&Ms in zijn hand heeft, kruip ik zo snel mogelijk recht en loop naar de woonkamer terwijl de M&Ms om mijn oren vliegen. Ik verschuil me achter de zetel en verzamel de M&Ms waar ik bij kan. Ik gooi er enkele terug in Bills richting die zich achter het overbodige bed verscholen heeft.
Geklop op de deur haalt me uit mijn concentratie en een van Bills chocolaatjes vliegt tegen mijn slaap.
Verdomme! Were bussy!
Tom, wij zijn het! Wat zijn jullie bezig?!
Ik sluip naar de andere zetel, de M&Ms ontwijkend, en doe de deur open.
Meteen worden ook Ruby en Sapphire geraakt door de M&Ms en schuilen bij me achter de zetel.
Wat heeft dit te betekenen?!
M&M-gevecht! Ik gluur even over de leuning en gooi enkele M&Ms naar Bill die ze allemaal weet te ontwijken.
Cool! Ik ben bij Bill! Gebukt loopt Ruby naar Bill schuilplaats terwijl Sapphire haar bekogeld. Verdorie, die dingen zijn harder dan ik dacht! Horen we achter het bed uit komen en ik en Sapphire schieten in de lach.
Meteen komt er een lading van de gekleurd snoepje op ons afgevlogen en terwijl Sapphire ze verzameld, vuur ik ze terug. Ineens zie ik Bill naar de televisie lopen en verschuilt hij zich daar achter. Opnieuw vliegen de M&Ms ons rond de oren, maar deze keer langs twee kanten. Shit, dit is niet eerlijk!
Ze hebben ons omsingeld! We moeten, hé! Stop met onze munitie op te eten! Sapphire laat nog enkele M&Ms in zijn mond glijden en vuurt dan samen met mij er op los.
Ineens stopt het vuren van onze tegenstanders en ik kijk Sapphire lachend aan.
Ik denk dat hun munitie op is, we kunnen ons uitleven. Ik knik en we springen recht.
Alle M&Ms die we nog hebben, gooien we op Bill en Ruby, maar al snel zijn we door onze voorraad heen.
Wij hebben gewonnen! Roepen Sapphire en ik triomfantelijk in koor.
Nietes! Wij hebben gewonnen!
Hoezo dat? Bill en Ruby staan ook recht.
Wij hebben alle M&Ms, wij hebben gewonnen.
Maar, maar,
We hebben gewoon gewacht tot jullie alles naar ons toe gooiden, simpel, wij winnen. Ik kijk Sapphire aan en we zuchten.
Goed, we geven ons over. Ruby en Bill geven elkaar een high-five en komen naar ons toe.
Grijnzend gaat Bill voor me staan en legt zijn handen op mijn schouders.
Tomi?
Ja?
Ik heb nog steeds honger.

[reacties??]


Reacties:

1 2

Kaulitz
Kaulitz zei op 16 mei 2011 - 19:34:
Toen Tom zei : Wees gerust, het was zalig. Zo veel beter dan Zachary!
Toen moest ik even nadenken... als je net zeg maar 'Seks' hebt gehad, dan ga je toch niet over je ex beginnen? Oké, het was wel een compliment ... maar ik zou het toch niet zo leuk vinden. ;p
Wieeeeeeeeh M&M gevecht! Geniaal gevonden xd
x


YarahartBill
YarahartBill zei op 18 dec 2010 - 15:17:
Hahahaa een M&M gevecht!
Ik snap niet hoe je er aan komt!

Tomi?
Ja?
Ik heb nog steeds honger.

En toen ging ik strijk.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx. <33

VERDER!


NaomiLove
NaomiLove zei op 18 dec 2010 - 15:08:
snel weer verder
hoe kom je nou weer op een M&M gevecht
wel leuk bedacht


TomEnDoos
TomEnDoos zei op 17 dec 2010 - 21:08:
HOE SCHATTIG
ik liep achter ̉̉


Freaking
Freaking zei op 17 dec 2010 - 21:00:
Hahaha, geniaal!
Snel verder!

<33