Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » reclame:D » Give me my brush back! Or.. Or.. Or I'll break you're nail!1

reclame:D

2 okt 2008 - 9:29

333

0

171



Give me my brush back! Or.. Or.. Or I'll break you're nail!1

Bill! Kom NU uit de badkamer! Ik heb nog 16 minuten op school te komen! ERUIT OF IK KOM ERIN!

Hoe doet hij dat toch? Altijd op zo'n moment loopt hij langs!

Waarom liet ik Bill nou voorgaan? Bij mij was je allang binnen geweest hoor! Lachend staat Tom voor me.

Ha-ha. Grappig -_-' Snauw ik hem toe. Maar stop maar met lachen. Ga je aankleden. Jij brengt me weg. BILL!

Ik ga het dus echt niet reden. Ik ruk de deur open en zie Bill in z'n boxer staan. Ik pak een handoek uit het kastje en spring in de douchecabine. Als ik daarsta doe ik m'n pyama uit en begin me intesmeren met shampoo.

Bill? Hoe laat is het?

Vijf minuten later dan dat je me de eerste keer riep

Shit! Nog 11 minuten!

Normaal heb ik niet zoveel problemen met te laat komen. Maar nu wel. Ik heb toetsweek. En deze toets telt mee voor m'n examens!

Ik sla de handoek om me heen en ga naast Bill staan. Wil jij even kleren uitzoeken?

Bill loopt de badkamer uit en Tom komt binnen.

Alstjeblieft! Hij haalt z'n handen tevoorschijn en daarin heeft hij een beha en een string.

Punt 1. Dat is niet genoeg om mee naar school te gaanXD!

Punt 2. Ik draag geen strings. Dat weet je nou toch wel.

Punt 3. JE BENT NOG NIET AANGEKLEED!

Lachend loopt hij weg en daar komt Bill al weer aanvliegen.

Hij geeft me een broek. Een boxer. En een tshirt. Ook krijg ik een ketting en armbanden + Schoenen.

Een zwarte skinny.

Een rood shirt.

Een ketting van hem Ö [zie foto. Zwijmelt weg bij jongen + ketting]

Armbanden van mezelf.

M'n DC's.

En hij haalt nog Bretels te voorschijn.

Cool! Danke!

Ik kleed me als een gek aan en trek m'n tas mee.

TOM! Huh. Hij staat al in de gang met z'n autosleutels in z'n hand. Die jonge is echt snelÖ! Bill en ik moeten daar maar is een voorbeeld aan gaan nemen!

Nou. Komop. Dan breng ik je weg!


geschreven door:

MaarSuz

veder leze??

http://www.quizlet.nl/serie/13625/give-me-my-brush-back-or-or-or-ill-break-youre-nail/


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.