Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Het uitwisselingsprogramma » Wanne See A Movie?

Het uitwisselingsprogramma

17 dec 2010 - 18:27

283

3

206



Wanne See A Movie?

flut stukjé ..

POV Bill.
Ik zit gezellig met Laura te praten, ze is echt aardig. Maar het zou toch nooit iets worden… Tom en Kitty zitten steeds te klöten volgens mij vinden ze elkaar een beetje heel erg leuk. Achja, ik let er gewoon niet op.

“Wie wil er een film zien?”¯ vraagt Andreas opeens. Iedereen kijkt hem aan.
“Wat? Geen film zien dan of wat?”¯
“Jawel, zet maar een film op”¯ zegt Tom.
“We zullen flink meekijken”¯ zegt kitty dan met een lach.
“Wel, goed dan. Romantisch? Horror? Komedie?”¯
“Ach nee, ik haat komedie”¯ zeg ik dan. Iedereen kijkt me verbaasd aan.
“Wat? Kan ik het helpen?”¯ dan schiet iedereen in de lach.


Even later heeft Andreas een film uitgezocht. “Deze?”¯ vraagt hij aan ons, ja tuurlijk moet het weer romantisch zijn. Echt typisch Andreas. Het zet de tv aan en steekt de dvd in en samen kijken we de film ‘titanic’ oud, maar een pracht film.

POV Laura.
We kijken met zen allen ‘The Titanic’ ik moet steeds wenen bij dit soort films. Ik zit naast Bill en Kitty naast Tom, Andreas zit dan weer tussen Bill & Tom. Ik voel dat Bill zijn arm om me heen slaat, waar ik best wel even van schrik maar, het maakt me eigenlijk niet veel uit. Tom en Kitty zitten elkaar natuurlijk gezellig af te lebberen.

“Het is toch altijd iets h锯 zegt Bill opeens. Ik kijk hem aan.
“Bedoel je Kitty en Tom? Achja, als Kitty zich er goed bij voelt dan is dat zo.”¯
“Als jij het zegt”¯


Ik zie dat Bill, mij erg verliefd zit aan te kijken? En mij gewoon zou kussen als ie durfde. Best schattig om te zien dat hij het niet durft ...


Reacties:


xcrreepshow
xcrreepshow zei op 30 mei 2011 - 14:14:
weeral zo lang geleden XD
volgens mj heb ik gewoon geen inspiratie meer :3


xcrreepshow
xcrreepshow zei op 29 jan 2011 - 18:38:
Jaa, ik ben er een hele tijd niet op geweest zo te zien xd
maar ik ga verder als ik tijd heb hoor ^^ x


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 20 dec 2010 - 19:24:
Aaaaaawww
Tom, blijf van dat wijf af je bent van mij remember!!!!
Ga jij ff heel snel verder???
xxxx