Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Death Came Through A Phatom Ship » De tocht op het Hellse schip!

Death Came Through A Phatom Ship

18 dec 2010 - 21:54

270

0

201



De tocht op het Hellse schip!

Heel veel tranen, maanden werder jaren, hun moeders lagen hele nachten wakker, denkend of hun zoons overleden waren, en toen het wat gezakt was, doken er verhalen op over een spook schip... Het zelfde schip als die hier vertrokken is...

Een schip gemaakt van mist, varend in een tijdloze richting. Dit zombie achtige aanzicht, maakte al angst door alleen al het aanzicht. Deze duistere woorden werden gesproken in onze Cafe's en havens. Zeelieden en kapiteinen omschreven een schip met een zwarte schaduw aanboord. Dood's bange aangespoelde zeelieden, spraken met een bange toon in hun stem:

''De lucht was blauw, en de zon scheen op ons schip, toen kwam er een storm op, snel aansnellend vanuit het noorden. Gedonder van onweer, kouden winden die langs waaiden, een spookachtige mist, en vage regen... het leek eerder op tranen, en het leek erop dat die tranen iets sslapens wekte, tikkend op een vloeibaar graf. Om een Demonisch schip op te roepen vanuit de zee, hij rees op als een jagend schip van de duivel! Nu het schip volledig boven water is draait het, het veranderd van koers en gaat nu recht op ons af, Iedereen roept doorelkaar heen, Bescherm het Schip, Bescherm het Schip, net voordat de meeste stierven, zagen ze een duister figuur, staand aan het wiel, met een zwarte hond aan zijn zijde. Omsingeld door lijken! Een demonische glimlach, en een gestoorde blik in zijn ogen. Geen van hen bewogen, ze stonden allemaal stijf te staan, zonder om te vallen. Dit kwaadaardige schip voer recht door ons schip en zeemannen heen, Het enige wat daarvan te merken was de koude wind.... Zo koud...''


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.