Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Death Came Through A Phatom Ship » De verschijning was een voorteken van het einde...

Death Came Through A Phatom Ship

23 maart 2011 - 17:28

362

0

211



De verschijning was een voorteken van het einde...

"His fortune to dust, his fortune to dust! His triumph in vain, his triumph in vain! Riches to ashes! His tears lost in rain!"

Een zwart gedaante zit op het dek in een glinsterende rode plas te boenen, Hij rild van top tot teen, maar zit vast in een hypnose!

De man's zit daar in stilte en is gebroken van al het geslacht,
hij draagt gescheurde kleren die doorweekt zijn van bloed en zout water!

''Zijn fortuun was vergaan tot stof!! Zijn triompf was voor niks! Zijn rijkdom is vergaan tot as!! En zijn tranen raakte verloren in de regen!''

Een schip gemaakt van mist dat eruit zag alsof het gemaakt was van gasvormig zilver!

Dit kapotte spookschip zingt liedjes voor de doden!!!
Van der dekken neemt een diepe zucht om weer tot zijn verstant de komen, hij wankelt een beetje over het dek, en kijkt om zich heen.

His eyes now closed to hear his dear ocean,
he feels the world has altered somehow.
Deafening silence, the ocean seems gone.
Hardly a whisper nor notes of wind song

Hij sluit zijn ogen zodat hij de zee beter kan horen,
hij voeld de wereld waar hij ooit op leefde,
Een dove stilte!! en de oceaan lijkt verdwenen!
Hij hoord bijna niks niet eens de wind, alleen een zacht gefluister:

''Zijn fortuun is vergaan tot stof!! Zijn triompf is voor niks geweest! Zijn rijkdom is vergaan tot as!! En zijn tranen zijn verloren geraakt in de regen!''

Als laatste uitweg van deze bittere gemartel, kijkt hij naar de sterren met hun mooie gestraal! De lichten die hem ooit naar huis lijde, die overal aan de hemel stonden... Zijn er nu niet meer....

Nu stralen ze dof en onherkenbaar, zijn status en lot kunnen niet meer ongedaan worden! De kapitein zit nu gevangen op dit monsterlijke schip!
opgesloten in deze leegte van een drijvend zwart kasteel!!


Chained to a twilight and bound to his boat,
swearing his vengeance on others afloat.
Lights at the end that have the world in their grip.
He shall have his conquest
as death came through a phantom ship!

Geketend en vastgebonden in schemering op zijn schip!
En vernietigd ieder ander die hij tegekomt!
Hij maakt een einde aan de levens van de mensen die nog wel licht in hun ogen hebben... een leven hebben... een familie hebben...

Maar hij zal zijn overwinning hebben!
Want hij is tenslote een spook schip!

GODVERDOMME!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.