Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Melody's Diary » Deel 11. Nieuw begin

Melody's Diary

12 jan 2009 - 19:07

221

0

177



Deel 11. Nieuw begin

Het schooljaar is weer begonnen en ik loop nogal triest door het schoolgebouw heen. Ik ben alleen en niemand lijkt me op te merken. De universiteit is enorm en in je eentje voel je je al snel geintimideerd door de hoge statige muren en deftige mensen op de schilderijen. Ik sla linksaf en zie een enorme poort voor me opdoemen. De collegezalen zijn enorm en in sommige zitten al kluiten studenten op elkaar gestapelt. Ik voel me een behoorlijk buitenbeentje. Mijn kleding is slordig en iedereen loopt hier in halve mantelpakjes rond. Ik voel blikken op mijn rug branden. Als ik even omkijk zie ik een groep meiden, blond en brunettes, met roze jurkjes, topjes en jeans. Ik kijk weer strak naar voren en heb na een paar minuten mijn lokaal in zicht. Eenmaal in het lokaal ga ik ergens achterin zitten. Op veilige afstand van de professor. Na een poosje komt het groepje meiden dat achter me liep voor me zitten. Ze giechelen er de hele tijd op los en irriteren me mateloos. De professor komt binnengelopen en ramt de deur achter haar dicht.
"Oké, boeken open op bladzijde 10 en begin met het lezen van paragraaf 1 en 2. Ik wil geen woord horen!" Haar schelle stem galmt door de zaal en beschadigen mijn gevoelige trommelvliezen. Dit wordt nog wat.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.