Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » reclame:D » *{the story of your life}* ~Gustav story ~1

reclame:D

2 okt 2008 - 9:54

450

0

126



*{the story of your life}* ~Gustav story ~1

heyy

in dit verhaal ben je een meisje

naam: Miriam

leeftijd: 13 (jong ik weet maar in het verhaal begin je het wel te snappen).

natuurlijk een fan van th en het meest van gustav.

sommige stukjes van dit verhaal is echt gebeurt.maar daar kom je later wel achter wat.


het was vrijdag de laatste dag school.()

het was ochtend en ik lag nog in bed het was namelijk 6:59 opeens gaat mijn deur smijtend open en me vader kom woedend mn kamer in en gooide mijn kat naar mn gezicht.minoes (mn kat ) was helemaal hiesterisch(of hoe je dat ook schrijft) geworden ze begon me als een gek te krabben.

pa:zorg er voor dat die kut kat nou een keer zn bek houd trouwens je moet op staan.

ik:ja ook goeie morgen.

en hij ging weer weg.

ik: (als ik in gedachten praat is het groen) waarom moet de dag altijd zo beginnen? ik haat het!

ik stond op en maakten me klaar. maar voor ik me klaar maakte keek ik in de spiegel ik vond me zelf heel veel op iemand lijken maar wie?

ik kon er zo snel niet op komen dus ging maar snel verder met klaar maken.

later kwam mijn beste vriendin me ophalen (Tamara)

tamara:hey hoest?

ik: t kon altijd nog beter dan in dit leven.

tamara: wat is er nou gebeurt dan?

ik:gister avond ben ik geslagen door mijn ouders omdat ze vonden dat ik een te grote mond had (je weet wel dat ouders gedoe),huisarest,koppijn en pijn aan mn handen want de kat vloog bij mij de kamer rond.

tamara:zo dat is ..

ik:laat maar.

(school is al afgelopen (ik vind school nooit leuk en ook niet om ever te praten) )

ik zwaaide net tamara uit en dan meteen naar huis.

ik:IK BEN THuiS!

niemand zei wat terug

okay ik bendus alleen. denk ik.

ik liep de woon kamer in en zag mijn moeder heel erg teleurgestel kijken naar mn vader. en mn vader keek naar mij.

ik: wat is er?

mn vader kwam boos naar me toe gelopen en gaf me zo een klap in mn gezicht. het deed zo pijn dat ik niet meer kon staan.(dus je viel op de grond)

toen ik wakker werdt zag ik mijn zus barbara bij mij op bed zitten.

ik:wat is er gebeurt?waarom sloeg hij me?

barbara:ik weet echt niet wat er met hem is maar alles is verkeerd wat jij doet.

ik:wat dan? barbara:nou hij vind ten1e je hebt een veelste grote mond.ik:nogal logisch als hij zo tegen mij doet.barbara:ten2e hij vind dat je niet genoeg dingen voor hem en je moerder doet.ik:ze kunnen ook voor hun zelf zorgen.barbara:en ten3e hij wilt je niet meer.ik:huh hoe bedoel je niet meer? vader:MIRIAM NU KOMEN! barbara:veel suc6.

he ik snap het echt niet meer wat zou barbara bedoelen?

ik ben nu al beneden

ik:ja? moeder: we moetten praten!....


gemaakt door:
xGUMIx

http://www.quizlet.nl/serie/10130/the-story-of-your-life-gustav-story-/


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.