Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You are... » 0. Zomer

You are...

24 jan 2011 - 16:33

181

1

172



0. Zomer

Ik heb het koud, ijskoud. Ik blijf staan en ik bevries. Minuscule perfecte ijskristallen dwarrelen uit een perfect grijs- blauwe lucht. Ik strek langzaam mijn hand uit, een lichte rilling gaat door me heen. Gemengde gevoelens liggen al zo lang verborgen in de achterste hoeken van mijn miljoenen gedachtes. Ik kan niet meer denken. Deze koude lucht, verandert me. Het maakt me niks uit, ik ga zitten, ik heb niks te verliezen. Jij spookt door mijn gedachtes, geen idee al hoe lang. Ik heb het niet meer door, je bent er gewoon. Ik mis je warme aanraking, altijd zo dichtbij. Vuur is zo perfect, zo warm. Jij bent vuur voor mij. Jij bent mijn vuur geworden, geen idee al hoe lang. In deze perfecte ijskristallen koude laag, word ik langzaam maar beetje warm. Ik loop door, ik hoor mezelf zachtjes kraken bij elke stap die ik zet. Elke stap die ik dichter naar jou toe zet, is lichter, geluidlozer. Goudbruine ogen kijken me lachend aan. Zonlicht verwelkomt me terug. Ik heb het niet meer koud, ik loop door en ik ontdooi.


Reacties:


JustSomeGirl
JustSomeGirl zei op 20 dec 2010 - 20:03:
Oh, sterk begin !
Snel verder =)