Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon: A new begin! » Episode 32: Aadiria rolt je van je stoel!

Pokémon: A new begin!

22 dec 2010 - 13:17

1168

1

254



Episode 32: Aadiria rolt je van je stoel!

Alex, Lisa en Taylor liepen door het woud. Dit bos had een dichtere begroeing dan normaal; je kon amper lopen. ''Hé, ik zie een Pokémoncenter!'' riep Lisa.
''Eindelijk, ik wil al heel lang een paar Pokémon weg sturen!'' zei Alex.
''Hoezo dat?'' vroeg Taylor.
''Gewoon; zodat ik een paar nieuwe Pokémon kan vangen. Ik wil graag Shellos en Lickitung laten blijven. De andere stuur ik naar de computer, dan kun je ze altijd gebruiken als je wilt. Ik neem aan dat jullie het zelfde gaan doen.'' vertelde Alex. ''Zullen we?'' vroeg Lisa zacht.
''Best hoor. Ik laat alleen Murkrow hier, jij dan, Lisa?'' vroeg Taylor.
''Buneary en Roselia mogen allebei blijven, ruimte zat!'' riep Lisa. Buneary en Roselia kwamen allebei uit hun Pokéball, ookal vroeg Lisa daar niet om. ''Wat doen jullie?'' vroeg Lisa,
''Rose! Rose!'' riep Roselia ongeduldig, ze wou Lisa duidelijk iets laten weten. Roselia sprong op een tak, om vervolgens van tak naar tak te springen. Lisa ging haar achterna. ''Wacht op ons, kippen!'' riep Alex boos.
''Inderdaad!'' riep Taylor daar achter aan. Ze gingen Lisa achterna. Roselia stopte, Lisa keek naar Roselia. Roselia had iets in haar handen, een soort witte steen. ''Een shiny stone..'' zei Lisa zacht.
''Rose, elia! Rose!'' riep Roselia. Langzaam begon ze te gloeien, al snel was ze helemaal wit. ''Dat was ik helemaal vergeten..'' zei Lisa zacht.
''Wat was je vergeten?'' vroeg Alex, die ineens achter haar stond.
''Wow, Roselia evolueert!'' riep Taylor, die even later aan kwam rennen. Roselia's vorm veranderde langzaam, daarna verdween de gloed. ''Kicken, een Roserade!'' riep Alex.
''Auw, auw!'' riep Taylor ineens.
''Wat is er?'' vroeg Lisa.
''Iets of iemand pikt me op mijn hoofd! Haal het weg!'' riep Taylor kwaad. Lisa keek naar Taylor's hoofd, en zei: ''Gast, het is je Murkrow.''
''Murkrow?!'' riep Taylor boos: ''Je mag niet zomaar uit je Pokéball komen!''
''Mur, Mur!'' riep Murkrow boos, en vloog weg.
''Kom terug, kip!'' riep Taylor boos, en ging achter Murkrow aan.
''Hé, fuck you! Je mag niet zomaar mijn kip-woord afpakken! Kom terug, Taylor!'' riep Alex, daarna ging hij hem achterna.
''Roserade, laat je nieuwe krachten zien en ga achter Murkrow aan!'' riep Lisa, waarna ze Taylor achterna ging. Roserade sprong elegant op een tak, om vervolgens weer van tak naar tak te springen.

Alex zag Taylor, hij stond stil en keek om zich heen. ''Waar is Murkrow?'' vroeg Alex. ''Als ik dat toch eens wist, stond ik hier niet gast!'' zei Taylor.
''Hé, daar is Roserade.'' zei Alex, die omhoog keek.
''Die is echt snel. Die gaat waarschijnlijk Murkrow zoeken. Komt wel goed, maat.'' vertelde Lisa, die aan kwam lopen. Een aantal minuten later kwam Roserade terug, gevolgd door een enorm beest. ''Dat is Murkrow niet!'' riep Taylor. ''Dat is een Honchkrow!'' riep Lisa lachend.
''Wacht eens even: Als Roselia weg gaat om vervolgens te evolueren.. heeft Murkrow misschien wel een Dusk stone gevonden en is geëvolueerd!'' riep Alex.
''Murkrow, ben jij dat?'' vroeg Taylor verlegen. Honchkrow kwam op Taylor af, en begon hem te prikken. ''Honch, honch!'' riep het.
''Met andere woorden: Ja.'' zei Lisa lachend.
''Heel grappig, kom terug.'' zei Taylor, terwijl hij Honchkrow terug in zijn Pokéball haalde. Alex gooide vlak daarna ook een Pokéball in de lucht, waar Lickitung uit kwam. ''Nu jij nog, maat.'' zei Alex zacht.
''Wat bedoel je, Alex?'' vroeg Lisa verbaasd.
''Nou, Lickitung heeft problemen met zijn Rollout aanval, als hij Rollout onder de knie heeft zal hij evolueren, we doen ons best!'' riep Alex juichend.
''Wat schattig...'' zei een koude, ruwe vrouwen stem ineens. Iedereen keek om, daar stond een lange vrouw met lang zwart haar, en een paarse jurk met een enorme 'D' erop. ''Ik ben Aadiria, een leider van team Destiny. Ik hoorde dat jullie onze losers lastig vallen; Mai en Luce.'' zei Aadiria.
''Ja, en wat dan nog?'' vroeg Lisa kwaad.
''Pff, whatever.'' zei Aadiria, ze haalde ineens een pistool uit haar zak. Ze richtte het op Lickitung, en drukte op een knopje. Uit het pistool kwam een enorme, krachtige paarse straal, die Lickitung raakte. Lickitung kon niet meer bewegen, langzaam vormde er zich een bal om Lickitung heen, waar Lickitung niet uit kon komen; Lickitung zat vast! ''Wat is jouw probleem?'' riep Lisa kwaad. ''Nu jij, Blondine.'' zei Aadiria rustig.
''Wat bedoel je daarmee, waarom?!'' riep Lisa bang. Ze richtte het pistool op Roserade, en drukte op het knopje. ''Roserade!'' riep Lisa bang: Ze rende zo snel als ze kon naar Roserade toe en hield haar stevig vast. Nu vormde er zich ook een bal om Lisa en Roserade, die zaten samen vast. ''Jammer jongens, jullie Pokémon en jullie kleine vriendinnetje zijn nu officieel eigendom van Team Destiny. Willen jullie ook nog?'' vroeg Aadiria deftig, ze had over het algemeen een kalme, deftige stem. ''Ja doe maar! Kom dan, bitch!'' riep Alex kwaad, hij had tranen in zijn ogen en riep: ''Lickitung is mijn vriend! Ik zal er alles aan doen zodat hij vrij komt! Dus toe maar! Zap me maar in zo een bal ding. Of wees een man, een echte man. En battle me!''
''Oké dan, als jij dat wilt. Nu, Mismagius!'' riep Aadiria, terwijl ze een zwarte Pokéball in de lucht gooide. Uit de Pokéball kwam mist, een heleboel mist. Als je goed luisterde, hoorde je zacht geluid uit de mist komen: ''Mis mwuhaha..''
''En hier kom ik in actie! Nu, Honchkrow!'' riep Taylor. Honchkrow's Pokébal vloog door de mist, en Honchkrow vloog boven de mist uit. ''Defog!'' riep Taylor. Honchkrow maakte een paar raare bewegingen met zijn vleugels, waardoor de mist verdween, en Mismagius was zichtbaar. En toen schoot het Alex ineens te binnen, hij had al zijn Pokémon al naar de computer gestuurd. ''Oké, als je verder geen Pokémon hebt.. Mismagius, Dark Pulse op dat irritante jongetje daar!'' riep Aadiria. Mismagius stuurde een aantal zwarte cirkels op Alex af, Alex werd hard geraakt en knalde tegen een boom aan. Lickitung kon er niet meer tegen, en begon hard tegen de bal te slaan. ''Lickitung, erop of eronder! Doe Rollout!'' riep Alex. Lickitung vormde tot een bal, en begon te rollen. Er kwam beweging in de bal, de bal werd een soort 'Rollout schild' voor Lickitung. ''En nu naar Mismagius!'' riep Alex. Lickitung's bal maakte een bocht, om vervolgens keihard tegen Mismagius aan te knallen. De Bal breekte, en Lickitung kwam vrij. Langzaam begon Lickitung te gloeien, zijn vorm veranderde. De gloed verdween, en Lickitung was nu een Lickilicky. Lickilicky rende kwaad naar Mismagius toe, en begon nu geel te gloeien. Er kwam nu een enorme bliksemstraal op hem af. ''Thunderbolt?! Amazing!'' riep Alex. Mismagius ging snel weg, die was duidelijk bang. Aadiria kwam achter haar aan. ''Lickilicky, probeer nu Lisa en Roserade te bevrijden!'' riep Alex. Lickilicky liet zijn tong zien, stopte zijn tong in de grond, en een enorme trilling was te voelen. De bol van Roserade en Lisa brak meteen kapot. ''Lickilicky kan nu ook al een Power Whip aanval!'' riep Lisa blij. Iedereen nam hun Pokémon terug in hun Pokéball, en snel gingen ze verder. Nu met nog sterkere Pokémon, namelijk; Lickilicky, Roserade en Honchkrow.
---
Tumtumtum, wordt vervolgt?^___^Reactie please? =D
Voor nieuwe Pokemonideetjes? Pokemonmoves die ze moeten leren? Gym's? Gym Types? De kijkers bepalen ^^


Reacties:


Soragek
Soragek zei op 22 dec 2010 - 16:43:
whaha
ik lag echt dubbel van deze epi