Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Tell me why! (jonas brothers) » deel 27: AWKWARD!

Tell me why! (jonas brothers)

22 dec 2010 - 16:43

699

2

224



deel 27: AWKWARD!

hier na het hele lange wachten eindelijk een nieuw deel! alvast een FIJNE KERST EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!

Joe pov:
We waren aangekomen op de locatie: Een haven. Daar lag een enorme boot op ons te wachten. We zouden een cruise gaan maken. Eén nadeel: waarschijnlijk waren er ook fans, en we zaten vast op een boot. We konden dus nergens heen vluchten. Gelukkig was Big Rob er om ons te beschermen. ‘Mag ik m’n blinddoek nu eindelijk afdoen’ vroeg Sascha ongeduldig. We hadden ze een blinddoek voorgedaan zodat ze niet zouden weten waar we heen gingen. Sascha was zo hyper dat ik dacht dat ze hem vanzelf af zou doen. Maar ze heeft hem laten zitten. ik keek Nick vragend aan. Hij knikte. Oké daar gingen we. ‘1, 2, 3’ telden we en toen deden we langzaam de blinddoeken af. Het was een paar seconden stil voor er gejuich losbarste. Ze sprongen elkaar zowat in de armen en begonnen van alles door elkaar te schreeuwen. Meiden ik snap er nog steeds niks van. Ik keek om me heen waar Nick was. Hij stond verderop met Kevin, Daniëlle en big Rob te praten. ‘En is alles geregeld?’ Vroeg ik toen ik bij ze was komen staan. Big rob knikte alleen maar mysterieus. ‘Wat moet dat betekenen?’ Hij zei niks en liep weg. De meiden waren inmiddels uitgeraasd en kwamen onze kant op lopen. Ik sloeg mijn arm om Sascha heen. Nick had niks door. Jennifer sloop naar hem toe en sprong toen op zijn rug. Nick schrok waardoor ze samen op de grond belande. Het zag er heel gíªnant uit. ‘AWKWARD’ was dan ook het eerste wat Kevin riep. Iedereen schoot vervolgens in de lach. Lachend stonden Nick en Jennifer weer op. Iedereen was weer bijgekomen toen er een man op ons kwam aflopen. Het was de kapitein. Hij keek naar Jennifer en Sascha. Hij was ze druk aan het inspecteren. ‘Goedemiddag dames’ hij keek ons gluiperig aan. ‘En heren’ vervolgde hij. Vervolgens keek hij ook nog naar Kevin en Danielle die druk bezig waren met elkaar. Kevin wou Dani net gaan zoenen toen ik hem aanstootte. Hij keek me boos aan en keek toen naar de kapitein. Hij snapte wat ik bedoelde. De kapitein keek toe. Hij leek er zelfs van te genieten. Wat een engerd. Nick schraapte zijn keel. De kapitein schrok en herpakte zijn toespraak. ‘Welkom allemaal. Volgt u mij maar’ we keken elkaar allemaal aan en volgde uiteindelijk de kapitein. Hij leidde ons naar binnen. We keken onze ogen uit. Alles was zo groot. We vervolgden de tour en we kwamen uiteindelijk op een lege etage uit. ‘Waar is iedereen?’ Vroeg Sascha fluisterend aan mij. ‘Geen idee’ en ik keek rond of er echt niemand was. De kapitein had ons waarschijnlijk gehoord wat hij gaf gelijk antwoord. De etage is speciaal voor jullie afgehuurd’ ik keek hem ongeloofwaardig aan. ‘Meent u dat nou serieus?’ Hoorde ik Nick vragen. Waarschijnlijk had hij geknikt want Jennifer reageerde enthousiast. ‘Veel plezier met uw verblijf’ hoorde ik de kapitein zeggen en binnen twee tellen was hij verdwenen. ‘Kom we gaan een kamer uitzoeken’ hoorde ik Nick tegen Jennifer zeggen. En hij trok haar mee de lange gang in. Kevin en Daniëlle waren ook al verdwenen. ‘Nou, wat vind je ervan?’ Vroeg ik terwijl ik langzaam hand in hand met Sascha achter het rennende stel aanliep. ‘Ik vind het geweldig’ zei ze en ze kuste me op m’n wang. ‘Dank je’ vervolgde ze. We liepen zwijgend verder. Er stond een deur wagenwijd open. We keken nieuwsgierig naar binnen. Nick had Jennifer tegen de muur aan gedrukt en ze waren druk aan het zoenen. ‘DOE VOORZICHTIG!’ Schreeuwde ik hard. Ze schrokken allebei voor de zoveelste keer vandaag. Het gevolg was dat Nick de deur dichtgooide in m’n gezicht. Sascha begon te lachen. ‘Wat, het is toch zo!’ Zei ik verontwaardigd. ‘Laat ze nou maar gewoon. Ze deden toch niks verkeerds’ ze probeerde nu haar lach in te houden. ‘Het is wel m’n kleinere broertje’ ‘Kevin let toch ook niet de hele dag op jou, of wel dan?’ ‘nee, gelukkig niet’ en ik drukte Sascha tegen de muur en drukte m’n lippen op die van haar. Ze moest lachen en zoende terug. Het werd heel intens, toen we plots gestoord werden.


Reacties:


Cullengirl
Cullengirl zei op 22 dec 2010 - 17:38:
jij ook fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!!
enn Snel verderr! <#33


SusieSimon
SusieSimon zei op 22 dec 2010 - 17:10:
Oh! Lijkt me zooooo vervelend om gestoord te worden.. Mijn vriendje en ik moeten nog beginnen met zoenen, maar met mijn geluk worden we tijdens onze eerste kus gestoord . Voor mij zou dat niet zo heeeeeel erg zijn (tenzij het een van onze ouders is) maar voor hem toch wel een beetje .
Anyways, genoeg onzin uitgekraamd.. mag ik weer een melding?
xx