Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Ik wil niet vallen... » Ik wil niet vallen...

Ik wil niet vallen...

22 dec 2010 - 17:03

177

1

225



Ik wil niet vallen...

Als je valt, wat zie je dan? Zie je dan je leven aan je voorbij schieten? Waarschijnlijk weet jij dat niet, maar ik wel, ik heb het meegemaakt. Ik heb meegemaakt wat jij niet mee wil maken. Ik viel, en hoger dan jij waarschijnlijk denkt. Ik viel van de Hemelpoort, helemaal naar beneden, naar de wereld die eruit ziet als een hel....

Ik opende mijn ogen en zag dat ik in een bed lag. Er gingen zo'n duizend vragen door mijn hoofd. Hoe kon dit, waar ben ik? Al dat soort vragen. Toen werd er op de deur geklopt en een jong meisje kwam binnen."Het is waar wat Alinah zei! Je bent echt een gevallen engel!" riep ze en ze rende weer naar buiten. Na een paar minuten kwamen het meisje en een paar ouderen naar binnen. Het meisje was met mijn haar aan het spelen en de ouderen keken me heel bestuderend aan. De ene man mompelde iets en de andere twee keken hem sirieus aan. "Wat is er aan de hand?" vroeg ik zachtjes, het was net verstaanbaar, en de ouderen en het meisje keken me aan. "Oh, we waren ze bang dat je niet meer kon praten!" riep het meisje."Sshh, Eówin, niet zo hard schreeuwen." zei één van de ouderen, tilde het meisje op en ging met haar naar buiten.


- dit is nog maar een deel van het hoofdstuk ik ga er later weer mee verder.


Reacties:


Amia
Amia zei op 23 dec 2010 - 12:23:
LOVE IT!
ga snel verder!