Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » De tweede match van de Sinnoh League: Ash vs Paul!!!

~The Long Journey Continue's~

23 dec 2010 - 21:51

641

1

262



De tweede match van de Sinnoh League: Ash vs Paul!!!

Ash en Sora stonden in de hal te wachten en keken naar een scherm.
er was een jongen met een witte pet die Sora vaag bekend voor kwam maar hij kon hem niet thuis brengen.
'de Lickilicky van de jongen had de Rhydon van de jongen in een keer verslagen.'
"DE WINNAAR IS DE REDCORNER!!, riep de omroeper.
ze wilde net zijn naam zeggen totdat hij een hoog gegil hoorde.
Dawn, Roxas en Ash stonden om het bord heen en Dawn wees verafschuwd naar een foto.
"moet je tegen Paul?, vroeg Sora geërgerd.
Ash knikte en trilde van woede.
hij draaide zich om en zag de arrogante kop van Paul voorbij lopen.
"Ash!, je moet winnen van die kwal!, zei Sora en stak zijn hand omhoog.
Ash antwoordde met een high five en ze liepen een kant uit.
hij liep door de donkere hal met Pikachu naast zich.
waarom moest hij zonodig tegen die sukkel? hij kon het niet uitstaan maar hij kon wel meteen wraak nemen.
toen hij de hal verliet zag hij Sora in een hokje met zijn Pokémon zitten.
"ZET HEM OP ASH EN PIKACHU!, riep Sora luid en zwaaide naar hem.
"je bent geen steek veranderd,loser, gromde een ijzige stem, het was Paul.
"houd je commentaar voor je, sukkel, zei Ash nijdig en Pikachu keek Paul boos aan.
Paul bleef hem arrogant aankijken.
Ash balde zijn vuist en pakte de Pokéball van Monferno.
"Drapion, nu!, riep Paul en een grote paarse schorpioen kwam tevoorschijn uit zijn bal.
"de Redcorner kiest voor een Drapion!,riep de scheidsrechter.
"Monferno, ik kies jou!, riep Ash en Monferno kwam vrolijk uit zijn bal gesprongen.
"de Greencorner kiest voor een Monferno, begin het gevecht!,riep de scheidsrechter.
"Drapion, Cross Poison!, riep Paul en de klauwen van Drapion werden paars van kleur.
"Monferno, ontwijk en doe je Flamethrower!, riep Ash en Monferno sprong net opzij en vuurde withete vlammen af op Drapion.
maar die ontweek behendig de vlammen en sloeg Monferno met een smak tegen de grond.
"Monferno!, gaat het! doe Flamethrower nog een keer!, riep Ash en Monferno sprong overeind en vuurde nogmaals de withete vlammen af op Drapion.
"ontwijk, en doe X Scissor!, riep Paul maar Drapion was net te langzaam met ontwijken en kreeg een rake klap te verduren.
"Monferno, pas op!, riep Ash in paniek opeens begon Monferno te gloeien.
zijn staart werd langer, hij kreeg bredere poten en vlammen op zijn hoofd.
Paul zijn gezicht betrok en liet Drapion een Cross Poison uitvoeren.
Infernape ontweek hem behendig en sloeg Drapion keihard tegen de muur.
"en maak het nu af met Flamethrower!, riep Sora en toen Drapion werd geraakt was hij uitgeschakeld.
Paul gromde en greep uit zijn zak een Pokéball.
"GA TORTERRA!, bulderde Paul Woedend.
'Pika-' en trok aan zijn broekspijp.
"oke, ga Pikachu!, riep Ash en Pikachu vonkte als een gek.
"Torterra, Frenzy Plant!, riep Paul.
een heleboel wortels kwamen rechtop Pikachu af.
"ontwijk hem en doe je Iron Tail!, riep Ash en Pikachu sprong opzij en zijn staart werd wit en raakte Torterra op zijn kop.
maar opeens begon de grond te trillen en raakte Pikachu uit balans en deed Torterra nog een Frenzy Plant waardoor Pikachu tegen Ash aangeslingerd werd.
"Pika!. gromde Pikachu en keek ongerust naar Ash.
Torterra kwam dichterbij en laadde een Hyper Beam.
"Pikachu, THUNDERBOLT!, riep Ash en opdat moment raakte de stralen elkaar en ontstond er een explosie.
"PIKACHU!, schreeuwde Ash en zag geen hand voor ogen.
toen de rook wat minder dik was zag hij dat Pikachu nog overeind en dat Torterra moeite had met opstaan.
"Pikachu, maak het af met Volttackle!, riep Ash en Pikachu nam een keiharde aanloop en tackelde met een vaart Torterra naar achteren die uitgeschakeld was.
"Pikachu, tis je gelukt!, riep Ash blij en pakte Pikachu stevig beet.
Paul sloot zijn ogen en liep naar hem toe.
"goed gevochten, Ash, zei Paul en beende weg.
hij had niet in de gaten dat Sora en zijn vrienden naar hem toe was gelopen.
toen ze in de kleedkamer waren hadden ze een nieuwe vecht schema.
"ik moet tegen-,' en Sora keek naar jongen met zijn witte pet en brede grijns..
word vervolgd....


Reacties:


Rush
Rush zei op 23 dec 2010 - 21:46:
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY.
*Mwuhahah* Ik weet al wie het is*