Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon: A new begin! » Episode 35: Ronde één en twee! Tangrowh tegen Dusknoir?!

Pokémon: A new begin!

24 dec 2010 - 17:37

1000

2

246



Episode 35: Ronde één en twee! Tangrowh tegen Dusknoir?!

Alex was al super vroeg op, en was aan het trainen voor het enorme gebouw. ''Oké, Lickilicky. Doe nu Thunderbolt!'' riep hij. Lickilicky sprong in de lucht, schoot een grote straal naar de lucht. ''Doe nu een Rollout, en probeer een U-bocht te maken!'' Lickilicky vormde zich als een bal en begon te rollen, gevolgd door een aantal scherpe bochten. ''Nu al aan de training, zie ik.'' zei Peter, die tot Alex' enorme schrik achter een boom stond. ''Hoezo spionage..'' zei Alex zacht.
''Hoezo zwakke Pokémon..'' zei Peter, super kwaad.
''Als je mijn partner niet was geweest, had ik je nu echt uitgegaagd voor een gevecht.'' zei Alex vol afschuw voor Peter. ''Trouwens, ik ben niet de enige die al de hele tijd naar je zit te staren..'' zei Peter zacht.
''Hoezo dat?'' vroeg Alex geschrokken.
''Als je de tijd had genomen om even naar rechts te kijken, zag je dat een Tangela al de hele tijd in die bossen daar, naar je aan het kijken was.'' vertelde Peter.
''Oh nee.. niet weer. Die stomme Tangela volgt ons al een paar dagen, kom maar uit de bossen hoor!'' riep Alex zo hard mogelijk. Tangela kwam rustig, maar ook kwaad uit bossen lopen. Tangela begon ineens wit uit te gloeien, de witte gloed vormde zich uit tot een bal, en Tangela schoot de bal naar Lickilicky. Lickilicky knalde tegen een boom, en lag gewoon stil op de grond. ''Wow, wat een kracht! Ik denk dat ik hem ga vangen!'' riep Peter.
''Nee, niet doen! Ik doe het..'' zei Alex zacht. Tangela begon rustig weer te gloeien, maar deze keer was het geen aanval, leek het ''Wow, Tangela evolueert! Dat komt omdat hij net Ancient Power heeft geleerd, Yanma-dingen enzo.'' zei Peter. Tangela's vorm veranderde heftig, de gloed verdween en het was nu een Tangrowth. ''Ik ga hem snel vangen, zodat jij dat niet doet!'' riep Peter boos, die een Pokéball in de lucht gooide. Uit zijn Pokéball kwam een Togekiss, een enorm krachtige vliegende Pokémon. ''Fuck you, man. Sta op, Lickilicky!'' riep Alex snel, Lickilicky stond op.
''Togekiss, Air Slash!'' riep Peter. Togekiss schoot een raar soort bal, gevormd door lucht, naar Tangrowth. Tangrowth werd geraakt en had veel schade. ''Lickers, doe Rollout!'' riep Alex. Lickilicky knalde vollop tegen Tangrowth, die nog meer schade op had gelopen. ''Nu, Pokéball!'' riep Peter die snel een Pokéball naar Tangrowth gooide. ''Lickilicky, houd hem tegen!'' riep Alex snel. Lickilicky stak snel zijn enorme tong uit, en greep de Pokéball van Peter. ''Wat? Niet eerlijk! You can't eat my Pokéball!'' riep Peter boos.
''Toch wel, dude!'' riep Alex, die in een deuk lach. Snel gooide Alex nu een Pokéball, die Tangrowth raakte. De Pokéball schudde niet lang, voordat hij wat licht af gaf, Alex had nu een Tangrowth! Alex pakte zijn Pokéball op, en scande hem met de Pokédex. ''Hmm... Mega Drain, Leech Seed, Sleep Powder en Growth.'' vertelde Alex.
''Damn, die had ik kunnen hebben.'' zei Peter kwaad.
''Jammer dan, Ik heb Lickers! ook wel Lickilicky, Ik hou van je Lickilicky!'' riep Alex, die Lickilicky een enorme knuffel gaf. ''Togekiss, Fly!'' riep Peter zonder verder iets te zeggen, en vloog weg op Togekiss.


''Welkom terug bij weer een gevecht van de eerste ronde! Aan de rechter kant.. Elisa en Lynn! En aan de rechter kant, Alex en Peter!'' riep de presentator: ''Trainers, laat jullie Pokémon zien!''
''Tangrowth, wees klaar voor het gevecht!'' riep Alex, Alex' nieuwste Pokémon kwam uit zijn Pokéball en was klaar voor de strijd. ''Dusknoir.. Nu!'' riep Peter hierna, er kwam een enorm soort spook uit de Pokéball. Hij zag er eng uit, en ook erg hol van binnen. ''Ik hoop dat die slappe Pokémon van jouw ons bij kan houden..'' zei Peter zacht, Alex reageerde niet. Vanaf de andere kant werden Cherubi en Roselia gekozen. ''Call me crazy, but I think I will win this.'' zei Alex.
''Oké, Tangrowth. Growth!'' riep Alex. Tangrowth begon zacht te gloeien en leek veel sterker. ''Dusknoir, Shadow Punch op Cherubi!'' riep Peter.
''Knoaaair!'' riep Dusknoir kwaad, er twee vuisten, gemaakt van schaduw op Cherubi af, maar Cherubi sprong weg. ''Roselia, Tackle op Tangrowth!'' riep Lynn. ''Tangrowth, Sleep powder!'' riep Alex daarna, Roselia kwam op Tangrowth af maar stopte ineens, en viel in een diepe slaap. ''Dusknoir, Tackle op Tangrowth!'' riep Peter.
''Wat?!'' riep Alex kwaad. Dusknoir viel Tangrowth van achter aan, en Tangrowth knalde met al zijn gewicht op Roselia. ''Mooi..'' zei Peter zacht.
''Waar sloeg dat op?!'' riep Alex.
''Met Tangrowth's zware gewicht heeft Roselia nu veel schade!'' riep Peter.
''Wacht maar, kleine lul..'' zei Alex zacht: ''Tangrowth, sta op en doe Leech Seed op Roselia!'' Tangrowth spuugde een aantal zaden naar Roselia, die Roselia helemaal hadden omwikkeld. ''Dusknoir, Thunder Punch!'' riep Peter. Dusknoir kwam op Roselia af, en schoot hem tegen de muur aan. Roselia kon niet meer verder vechten, en nu was alleen Cherubi nog over. ''Cherubi, Tackle op Tangrowth!'' riep Elisa. Cherubi knalde tegen Tangrowth aan, die op zijn rug viel. Het was bijna gedaan voor Tangrowth, tot Alex ineens riep: ''Tangrowth, Sleep Powder op Dusknoir!''
''Wat? Je gaat ons beide laten verliezen!'' riep Peter boos.
''Nee, niet waar. Ik laat jouw verliezen!'' riep Alex daarna, met een strakke stem. Tangrowth zorgde ervoor dat Dusknoir slapend op de grond viel. ''Nu Leech Seed, en dan Mega Drain!''
''Tang, Tang!'' riep Tangrowth. Nadat Tangrowth de zaden naar de slapende Dusknoir had geschoten, begonnen zijn vingertoppen te gloeien, en hij haalde kracht uit Dusknoir, alle kracht ging naar Tangrowth toe. ''Dusknoir kan niet meer vechten!'' riep de presentator.
''Oké, Tangrowth. Knal nu met al je gewicht tegen Cherubi aan!'' riep Alex, en dat deed Tangrowth, nu kon ook Cherubi niet meer verder vechten. ''We hebben onze winaars! Alex en Peter!'' riep de presentator. Alex en Peter liepen allebei weg, zonder iets te zeggen. Daarna was ronde twee, team FlyingRose wonnen makkelijk van hun tegenstanders, door Roserade op Honchkrow te laten vliegen. Ook Alex en Peter wonnen, maar net. Alex' Tangrowth en Peter's Dusknoir hadden nog meer ruzie, maar wel gewonnen. Ze zaten nu in de halve finale, wie zal er verder gaan?

TO BE CONTINUED.


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 29 dec 2010 - 13:26:
Dit doet me denken aan Ash en Paul .
Waarschuw je me weer bij het volgende deel?


Soragek
Soragek zei op 24 dec 2010 - 18:41:
cool
whaha, ik lag dubbel van die Pokéball en Lickilicky