Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » De derde match van de Sinnoh league: Sora tegen Alex; een oude rivaal en vriend!! pt 2

~The Long Journey Continue's~

25 dec 2010 - 22:49

699

2

240



De derde match van de Sinnoh league: Sora tegen Alex; een oude rivaal en vriend!! pt 2

Alex, Lisa en Taylor behoren niet tot mij maar tot mijn goede vriend Thomas(Rush)

Toen de rook verdwenen was stonden beide Pokémon nog overeind.
"iolu!, riep Riolu nog steeds strijdvaardig.
"Riolu, je bent in orde, doe je Aurasphere!, riep Sora en Riolu maakte weer een blauwe bol en die ging recht op Magmortar af.
"Magmortar, Blast Burn!, riep Alex en woedende vlammen kwamen rechtstreeks op Riolu af.
"ontwijk en doe je Dragon Pulse!, riep Sora en Riolu sprong omhoog en een grijze energie vulde zijn klauwen die rechtop Magmortar af kwam.
"Magmortar, vang die energie op en kaats het terug naar Riolu!, riep Alex maar Sora grijnsde breed.
Magmortar ving de energie op en gooide het direct terug naar Riolu.
"Ontwijk en doe je Focus Punch!, riep Sora maar het was te laat, zijn linkerpoot werd geraakt en Riolu die knalde met een smak tegen de grond.
De straal kwam steeds dichterbij en Riolu kon niet opstaan.
"RIOLU!, schreeuwde Sora en opeens scheen er een fel licht en Riolu stond weer overeind.
maar echter er gebeurde iets raars, Riolu's lichaam was aan het veranderen en hij vocht er tegen.
en uiteindelijk raakte de straal Riolu en hij vloog een meter de lucht in.
"denk je dat je van mij kunt winnen?, vroeg Alex spottend.
Sora keek naar Riolu die uit alle macht niet wilde evolueren en kreeg een rake klap en vloog weer naar achteren.
maar Riolu was niet van om op te geven en krabbelde met veel moeite overeind.
"Riolu, probeer nog een Aurasphere!, riep Sora, hij en Riolu hadden een sterke band en niets of niemand kon hem tegen houden om te winnen.
Riolu balde zijn klauwen tot vuisten en maakte weer een aurabol en stuurde die bal rechtop Magmortar af die afgepeigerd was.
maar Riolu kon zich helemaal niet meer bewegen en viel uitgeput op de grond neer.
Sora rende naar Riolu en raapte hem op.
"je hebt flink je best gedaan, kereltje, zei Sora en aaide hem over zijn koppie.
"rust maar lekker uit,' en hij werd door de rode straal in zijn bal gezogen.
"Sparky!, ben je er klaar voor?, vroeg Sora en keek met vurige ogen naar zijn partner.
"Pika!,' en sprong op zijn schouder.
"oke, Sparky, ik kies jou, mijn vriend!, riep Sora en Sparky sprong van zijn schouder in het veld.
"ha, hier komt mijn partner, ga LickiLicky!, riep Alex en een grote rondachtig ding kwam uit zijn Pokéball.
het publiek ging uit zijn dak toen de twee jongens hun Pokémon in zette.
"Sparky, Lickilicky staan bekend dat ze niet snel zijn, dus doe je Quick Attack, riep Sora en Sparky nam een snelle aanloop en ging recht op LickiLicky af.
"LickiLicky, doe je Lick!, riep Alex kalm en Lickilicky likte met een hoop speeksel Sparky die stopte en vol walging zijn koppie schoon veegde.
"dat was een rotstreek, Alex!, riep Sora verhit maar Alex lag in een deuk.
"haha, Lickilicky mag dan wel sloom zijn maar je kan niet tippen aan zijn kracht!, zei Alex uitdagend.
"dat zullen we nog eens zien!, Sparky Thunderbolt!, riep Sora en Sparky laadde zonder enige moeite de straal en vuurde hem af op Lickilicky.
"Lickylicky, Powerwhip, riep Alex en Lickilicky hief zijn gigantische tong en wilde Sparky neerhalen maar die ontweek hem behendig en greep zijn tong beet.
Sora grijnsde precies zoals gepland.
"Sparky, doe nu je Thunderbolt!, riep Sora en Sparky laadde de straal en vuurde hem af.
"CHUUUUUUUUUUUUU!,' en Lickilicky kreeg een gigantische klap te ver duren.
"Lickilicky, slinger Sparky door de lucht en doe daarna je Lick nog eens!, riep Alex maar Sora had hem door.
"Sparky hou de Thunderbolt nog even vol!, riep Sora en kon niets bedenken.
totdat....
Lickilicky schudde heftig met Sparky heen en weer maar Sparky bleef volhouden en toen hield Sparky het niet meer en liet los.
"pi-,' en kwam hijgend op zijn poten neer.
"Sparky, VOLTTACKLE!, riep Sora en Sparky rende met een harde aanloop omringd door energie rechtop Lickilicky af.
"LickiLicky, Power Whip!, riep Alex tevergeefs maar was al te laat en Sparky haalde Lickilicky neer.
"pika- pika-, en hier uitgeput neer.
"SPARKY, JE HEBT HET HEM GEFLIKT!, riep Sora overdonderd van blijdschap.
en rende naar zijn vriend die uitgeput op de grond lag.
"chu, zei Sparky en likte hem over zijn gezicht.
"Alex, jongen, goed gevochten, zei Sora en stak zijn hand uit.
"jij ook, je was een van de sterkste trainers die ik ooit heb bevochten, zei Alex en gaven elkaar een hand.
Sora glimlachte en ging met Alex naar het Pokémon Center.
Word vervolgd....


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 26 dec 2010 - 19:58:
Ik wist wel dat Sora ging winnen .


Rush
Rush zei op 25 dec 2010 - 20:22:
Supééér!


Magnefique