Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » F.E.A.R. » 2

F.E.A.R.

26 dec 2010 - 15:11

175

0

157



2

Wat er vooraf gebeurde: James heeft het nieuwe deel van F.E.A.R. gekocht, en de verkoper heeft hem verteld dat hij ook in die wereld vol gevaren kan komen...

Als James eenmaal thuis aankomt, is hij buiten adem. Hij heeft een behoorlijk goede conditie, maar de combinatie van koude lucht en sneeuw maakt hem toch moe.
Snel doet hij zijn schoenen uit en hangt zijn jas op. Dan rent hij naar zijn kamer, waar hij de deur goed dicht doet en op de grond gaat zitten. Hij bekijkt het blaadje dat de verkoper aan hem heeft gegeven.
Lijkt meedoen in F.E.A.R. je wel wat? Volg dit ritueel en stap in de wereld van spanning en avontuur!
Eronder staan zeven plaatjes hoe je het ritueel uitvoert. Een stenen kom met een takje. Dan een stenen kom met een takje en een stuk papier. Bij het volgende plaatje was er een inktpatroon bij gedaan. Daaropvolgend kwamen drie zwarte veertjes, een schroef, een stukje haar en daarna werd het in brand gestoken.
Zeg dan zeven keer je naam en degene die op de laatste pagina van het nieuwste deel staat, ga slapen en word wakker in de fantastische wereld van F.E.A.R!

~to be continued, ik moet nu alleen van de computer af ~


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.