Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » --- » 2

---

26 dec 2010 - 17:51

630

0

176



2

het werd ochtend. ik kleede me aan en ging naar benden. ik keek om me heen niemand te zien. ik zag dat er ontbijt klaar was gemaakt en er was zelfs een briefje bij er stond : ik moest vandaag vroeg opstaan, misschien had ik dat gezegd, maar je was gisteren zo moe dat ik het nog een keer zeg en oja lieverd hier is je ontbijt eetsmakelijk tot om 10 uur xxmama
ik had me ontbijt, ruimde het op. en pakte me jas en ging gelijk naar buiten.
daar zag ik ayca al aan komen. 'heee ben je er klaar voor?'' ik aarzelde en zei ' niet echt ik ken hem amper enzo misschien doet die dingen van jaa je weet wel...' ayca schoot in de lach en zei 'tuurlijk niet het is me broer vriend dus ik vertrouw het wel..en oja ik heb gebeld en hij geeft je 1000.000.000 EURO!'
'WOWW, dan is die wel heel rijk hoorr' ayca lachde en zei ' jaa ik had het toch gezegd, maar kom hij gaat ons ophalen voor de baker dus we moeten er nu al zijn!' ik kijk haar geschrokken aan, waarom is zij niet bang voor die jongen? ik ben doodsbang opeens is het een van de mafja ofzo.. maar niet zulke dingen zeggen. ik knikte naar ayca en gingen naar de baker toe lopen.
daar zag je hem al. met zijn mooie auto van mercedes nog wel. zonnebril nog en mooi geleed ook. zijn haar is donker bruin. zijn ogen dat zag ik nog niet.
we liepen naar hem toe en ayca zei 'jij bent toch mert?' hij draaide zich om en keek naar ayca en toen naar mij. deed zijn zonnebril af en zei'jaa dan moeten jullie ayca en uhh zeynep zijn toch?' ayca heel blij 'jaa ik ben ayca de zusje van zac en dit is zeynep.' mert kijk naar me van top tot teen. blijkbaar vind die me niet zo knap ook.. '' hee ik ben zeynep.' 'jaa dat weet ik, maar uhh kom we praten wel ergens anders, stap maar in de auto'' ayca was zo blj maar ik niet echt , die jongen denkt het pff een rijkelui, die alleen maar omzich zelf geeft. Ik kuchte en stapte in de auto.
daar zaten we dan een hele duure restaurant.
'zoo'zij mert. 'jij bent zeynep''. ik kijk ham gacharijnig aan en knikte.
'we gaan een spel spelen omdat me ouders wilen dat ik trouw en zeuren me hoofd.. maar ik wil nog vrijgezel zijn en me leven lijden dus we doen het zo ik trouw met je dan mag je alles doen wat je wilt in dat huis, maar in de avond ga ik met vrienden uit.. en dan hebben we het 3 weken of zoiets dan gaat het uit dan laat ik aan me ouders zien dat het enigste probleem niet bij mij zit.'
ik kijk hem charijnig aan. en dacht in me zelf; wat denkt hij wel, hij is dus een player naja had je wel verwacht van hem pfff.. maar die geld heb ik dus echt nodig...'en? zei ayca. '' ooh uhh ik dacht even na..en okeey maar een voorwaarde je doet niks met me en ik doe wat ik zelf wil''
mert begon te lachen 'okeey deal'.
'moooi, dan zijn we het uit.'.. 'okeey. zei mert. 'morgen ga ik je aan me ouders laten zien en oja..' hij pakte uit zijn zak een portemenee 'hier heb je wat geld om kleren te kopen' ik kijk hem aan en pakte het geld stond op en ging weg van de restaurant. 'zeynep waarom zeg je geen doei.. ofzo..'met een blij gezicht. ik kijk der aan en begon te lachen. ayca begon ook te lachen 'nou..'zei ayca 'nu gaan we lekker shoppe, je opmaken enzo waajoow dan word jij echt zoo knap meid!' ik blooste en lachte..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.