Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tom en Tosca [one-shot] » Tom en Tosca [one-shot]

Tom en Tosca [one-shot]

27 dec 2010 - 0:43

843

9

519



Tom en Tosca [one-shot]

“Tom, kom nu,”¯ zuchtte ik.
“Nee.”¯
“Zeurpiet.”¯
“Ga lekker met Andy.”¯
“Doe normaal.”¯
“Doe zelf!”¯
Ik zuchtte en trok de kast open.
“Tom kom eruit en ga met me mee naar het winkelcentrum.”¯
“Nee.”¯
Ik zuchtte en deed de kast weer toe.
“Dan zal Andy six me straks die massage maar moeten geven!”¯
Meteen ging de kastdeur open. Ik grinnikte.
“Ik kom al,”¯ bromde hij. Ik glimlachte voldaan.
“Moet je me wel één ding beloven.”¯
“Ja?”¯
“Dat je in je zwembroek komt vanavond.”¯ Ik gaf hem een speelse knipoog.
“Maar niet die jij vorige week hebt gekocht hoor!”¯
“Jawel Tomi, die moet je aandoen!”¯ zei ik met een pruillip.
“Je bent nog erger dan Bill en hij is al oversekst.”¯ Zuchtte Tom.
“Volgens mij ben jij nog erger als ons twee samen en niet zeuren, kom mee.”¯
Tom liet zich nu vrijwillig meesleuren naar het winkelcentrum.
“Misschien was die ballenpitser toch niet zo mooi, zullen we kijken voor een nieuwe zwembroek?”¯ vroeg ik terwijl we door het winkelcentrum liepen. Tom murmelde wat en keek rond.
“Kom, we gaan hier binnen.”¯
“Man, ik ga toch niet mee in een lingerie winkel,”¯ zuchtte Tom.
“Dan wacht je buiten.”¯ Ik duwde hem weer naar buiten. Ik grinnikte gemeen en ging meteen naar de mannenafdeling. Ik gniffelde gemeen toen ik een bruin gekleurdachtig ding met vlekjes zag. Duidelijk tijgerprint. Ik nam het en legde het in mijn mandje. Ik gniffelde gemeen en ging het betalen.
“Wilde plannen vanavond?”¯ knipoogde de winkeljuffrouw.
“Jaja,”¯ zei ik met een grijns. Ik bedacht me Tom zijn gezicht al met dit dingetje aan. Hij zou me durven vermoorden, daar ben ik zeker van. Met een grijns op mijn gezicht betaalde ik het dingetje en ging weer naar buiten, waar Tom tegen de muur leunde.
“Dat duurde ook niet lang?”¯
“Ik wist al wat ik zou kopen,”¯ gniffelde ik.
“Moest je niet passen?”¯
“Nee hoor.”¯
“Hoe kan je nu lingerie passen zonder te weten dat het past?”¯
“Ik weet wel dat het past, maak je maar geen zorgen,”¯ glimlachte ik.

Later op die dag aan tafel kreeg ik vreselijke hoofdpijn. Mijn migraine kwam terug. Ik kreunde wat van de pijn en werd meteen misselijk.
Andy verscheen uit de bovenste keukenkast.
“Ik kom je wel even masseren schatje,”¯ grijnsde hij. Hij legde zijn vingers op mijn slapen en masseerde die. Tom keek alleen maar jaloers toe. Arme jongen. Ik grinnikte kort om zijn gezicht.
Nog later op de avond lag ik in bed en Andy zat nog altijd mijn voorhoofd te masseren.
“Tomi schat, wil je ook even komen?”¯ Riep ik. Tom verscheen in de slaapkamer.
“Niet te intiem hè!”¯ zei hij jaloers. De Black veil brides zanger keek onschuldig en wende zich dan weer tot mijn voorhoofd.
“Lieverd, wil je aandoen wat in dat zakje zit?”¯ Ik wees naar het zakje dat ik vanmiddag had gekocht. Tom nam het op.
“Dat lingerie setje dat jij had gekocht vanmiddag?”¯
“Nee, dit is iets anders, ga het nou maar aantrekken,”¯ glimlachte ik. Tom haalde zijn schouders op en verdween naar de badkamer. Vijf minuutjes later kwam hij terug.
“Het zit wel erg strak,”¯ zei hij al murmelend. Hij kwam binnen in de mooie string met tijgerprint.
“Ieuw, Tom, je moet je wel even scheren hoor,”¯ merkte ik op. Tom keek omlaag.
“Vergeet het, ik behoud mijn mannelijk lichaamshaar!”¯
“Wel, dan vraag ik wel even aan Andy als hij die string wil aandoen.
“Laat maar, ik ben al weg,”¯ zuchtte Tom. Ik grinnikte.
“Wat leuk, zo jaloersheid.”¯
Weer vijf minuutjes later kwam Tom binnen.
“Zo goed prinses?”¯
“Hmm, ja, ik denk het, echt sexy.”¯ Grinnikte ik. Tom zijn hoofd zag er alles behalve geamuseerd uit. Ik begon nog meer te lachen.
“Je ziet er echt charmant uit Tom, draai je eens om?”¯ lachte ik. Tom zijn gezicht stond op omweer. Toch draaide hij een rondje.
“Mooie billen,”¯ lachte ik.
“Ja ja, mooi, mag ik nu.”¯ Hij glimlachte even lief naar Andy.
“Kruip jij maar weer in je kast hé,”¯ zei Tom lief terwijl hij Andy een schouderklopje gaf.
“Nee, Andy slaapt bij ons vannacht, hé,”¯ ik keek lief naar Andy die langs me kwam liggen. Tom zuchtte en begon mijn voorhoofd te masseren.
“Die string blijft geweldig,”¯ grinnikte ik.
“Leuk leuk, helpt het?”¯
“Ja, bedankt Tomi.”¯
“Graag gedaan, slaapwel nu,”¯ hij kroop ook in bed. Wat leuk met z’n drieën in bed.

De volgende morgen vond ik dat ik toch moest doorvertellen aan mijn vrienden dat Tom voor mij een string had aangetrokken. Ik was aan het bellen met mijn beste vriendin toen Tom binnen kwam.
“Lekker hé,”¯ bromde hij terwijl hij een raar loopje maakte en aan tafel ging zitten.
“Wat loop jij raar,”¯ grinnikte ik.
“Allemaal jou schuld.”¯
“Hoezo?”¯
“Jij en je stomme string met tijgerprint.”¯ Het duurde zeker een minuut voor ik het besefte. Daarna lag ik bijna plat op de vloer van het lachen.
“Lach me niet uit!”¯ zei hij zielig.
“Ooh mijn gott!”¯ bracht ik uit. Ik kon nauwlijks meer rechtstaan.
“Je kan niet meer lopen door die string! G. E. N. I. A. A. L!”¯
“Tosca, lach me niet uit!”¯ zei hij zielig.
“Wees blij dat ik die string heb aangetrokken!”¯ mokte hij.
“Das waar, maar je kan gewoon niet meer lopen!”¯
Ik herviel weer in mijn lachbui en dit keer kon ik gewoon niet meer ophouden. Dit was iets wat Tom nog lang zou mogen horen.

-Voor Tosca<3


Reacties:

1 2

duracelkonyn
duracelkonyn zei op 20 jan 2011 - 22:59:
hahahaha hoe verzin je het?


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 3 jan 2011 - 13:15:
vergeten te reageren??!!!

-ik had hem al gelezen, vergeten om een reactie te plaatsten dus-

hij is GE-NI-AAL!!!!
echt, zo geweldig!!!
enenenen!!!
MIJN TIJGERPRINT!!!!



ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 27 dec 2010 - 22:53:
Ik vind het echt grappig!
Zelfs kan ik nu neit echt zo heel hard lachen wat ik gewoonlijk wel had gedaan.
Maar ja.


VampireFangs zei op 27 dec 2010 - 16:38:
O_O
Hoezo jullie humor?
Ik zit te huilen dudes x]


dreamerangel
dreamerangel zei op 27 dec 2010 - 16:08:
-dies-

x''D