Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Famous Dad? No way! ft. Big Time Rush » 14.

Famous Dad? No way! ft. Big Time Rush

27 dec 2010 - 17:03

1389

0

333



14.

Opgelucht haal ik adem en neem een slokje sap.
“Sorry,”¯ fluistert Logan en kijkt me schuldig aan, ik begin te lachen.
“Ah joh, is niet erg. Je lulde je eruit en vertelde het niet,”¯ zeg ik nu moet ook Logan lachen.
“Tja, maar we gaan vanmiddag toch naar de stad voor verf voor je kamer en zo. Dus weet je al een kleur, of kleuren?”¯ vraag hij terwijl hij opstaat en zijn kom in de vaatwasser zet, ik loop hem achterna en zet ook het glas erin.
“Jep, en je noemde ze net ook al,”¯ zeg ik, Logan knikt en gaat op het aanrecht zitten.
“Maar hoezo, je wist het al?”¯ vraag ik en kijk hem nieuwsgierig aan, ik ga naast hem op het aanrecht zitten.
“Gewoon, op de manier hoe jullie met elkaar omgaan, naar elkaar kijken en zo,”¯ zegt Logan en hij haalt zijn schouders op.
“Ach ja, het zal nooit iets tussen ons worden. Dat weet ik wel zeker,”¯ zeg ik en ik kijk somber uit het raam.
“Hey, niet zo sip,”¯ zegt Logan en hij tilt met twee vingers mijn kin op en draait mijn hoofd naar zich toe zodat ik hem aan kijk.
“Ik mag dit eigenlijk niet zeggen, maar James vind jou ook heel leuk,”¯ zegt hij dan en ik kijk hem met grote ogen aan.
“Echt waar?”¯ vraag ik en Logan knikt.
“Ja, en hij is ook de enige van ons die nog geen vriendin heeft,”¯ zegt Logan en knipoogt naar me. Ik begin te grijnzen.
“Aha, jij heb dus een lief,”¯ zeg ik.
“Ja mevrouw,”¯ zegt Logan braaf.
“En hoe heet ze dan wel niet? Hoe oud is ze? En heb je een foto zodat ik kan zien hoe ze eruit ziet,”¯ vraag ik en kijk hem aan.
“Ze heet Rhiannon, dat betekent Nimf,”¯ zegt Logan met een glimlach.
“Rhiannon? Mooie naam hoor,”¯ zeg ik.
“Ze is twintig.”¯
“Net als jij toch?”¯ vraag ik, Logan schud zijn hoofd.
“Ik ben op 14 September eenentwintig geworden,”¯ antwoord hij.
“Aha, dat kan ook,”¯ zeg ik lachend. Logan gaat van het aanrecht af en tast in zijn zakken en haalt er dan zijn portemonnee uit. Ik kijk met opgetrokken wenkbrauwen naar hem als hij er een fotootje uithaalt en die aan mij geeft. Op de foto staan Logan en een meisje met goudblond haar en bruine ogen.
“Ze ziet er lief uit,”¯ zeg ik als ik de foto weer terug geef.
“Is ze ook,”¯ zegt Logan dromerig, ik moet lachen om zijn gezicht.
“Maar ga jij je aankleden en zo, dan gaan we de stad in voor verf,”¯ zegt Logan. Ik knik en spring van het aanrecht af en loop naar boven, boven poets ik mijn tanden en doe mijn make-up. Als ik klaar ben en naar beneden loop staan de jongens aan klaar voor vertrek, ik trek snel mijn schoenen en vest aan, samen met de jongens loop ik naar de auto en stap in. Carlos zit achter het stuur, hij start de auto en we rijden weg.

Als we een halfuurtje later in de stad aan komen parkeert Carlos de auto in een parkeergarage en lopen we de stad door.
“Oké, weten jullie waar we moeten zijn?”¯ vraag ik ze, en allemaal schudden ze hun hoofden. Dat begint al lekker..
“Misschien moeten we gewoon een Doe-Het-Zelfwinkel opzoeken,”¯ zegt Kendall en hij loopt naar een bord met een platengrond erop van de stad.
“Doe-Het-Zelfwinkel, Doe-Het-Zelfwinkel, Doe-Het-Zelfwinkel. Aha, hier zo,”¯ zegt Kendall dan en hij wijst naar een plaatje van de Praxis.
Bij de Praxis aangekomen haalt James een karretje, als hij weer bij ons is tilt Kendall mij op en zet me in de kar.
“Hey!”¯ Ik kijk hem boos aan.
“Ben je soms bang dat ik weg zal lopen of zo?”¯ vraag ik hem, Kendall schud zijn hoofd maar zegt verder niets terug. Ik sla mijn armen overelkaar en kijk boos voor mee uit. Terwijl de jongens langs de schappen lopen en ik in het karretje zit voel ik mijn telefoon trillen. Ik heb een sms’je van een onbekend nummer, ik klik op openen.

Lieve Delara,
Heb je het een beetje naar je zin met de jongens?
Zijn ze niet te lastig?
Ik heb nog een paar opnames,
dus moet nog een paar dagen blijven. Heb geen idee
hoe lang het nog zal duren, maar ik bel je vanavond
nog wel.
En willen jij en de jongens alvast iets van verf
kopen voor je kamer? Dan hebben we dat al in huis.
Hou van je,
Papa.

Ik lees lachend het sms’je over en stop daarna mijn telefoon weer in mijn zak. Pap is de enige die me zo zal gaan noemen, maar ik vind het helemaal niet erg.
“Wat is er zo grappig?”¯ vraagt James en ik draai me naar hem om.
“Oh, ik kreeg net een sms’je van Paul. Dat is alles,”¯ antwoord ik, en ik draai me weer om. Logan die naast ons loopt gaat voor de kar staan zodat James moet stoppen. James en ik kijken hem vragend aan.
“Is er iets Logan?”¯ vraagt James, Logan zegt niets maar wijst naar het schap voor zich, James en ik volgen zijn vinger en we kijken op tegen allemaal verschillende potten met verf.
“Aha,”¯ zeg ik en ik klim uit de kar, Kendall en Carlos komen aangelopen met elk een kleurenband in hun handen.
“Moet jij niet in de kar zitten?”¯ vraagt Carlos mij, en ik geef hem een duwtje.
“Ga zelf in die kar zitten,”¯ antwoord ik. Carlos haalt zijn schouders op en gaat in de kar zitten, als hij zit kijkt hij mij lachend aan.
“Oh nee, jou ga ik echt niet duwen hoor,”¯ zegt James, hij laat de kar los en komt naast mij staan. Carlos kijkt James zielig aan en ik begin te lachen.
“Ach arm kind toch,”¯ zeg ik en ik aai hem over zijn hoofd zodat zijn haar in de war raakt.
“Hé! Niet leuk,”¯ zegt Carlos terwijl hij zijn haar weer goed doet en uit de kar stapt, ik schud lachend mijn hoofd en kijk naar de kleuren. Op de bovenste plank staat een mooie kleur rood, brandweerrood, ik ga op mijn tenen staan om erbij te kunnen, maar het lukt niet. Ik klim de kar in en ga staan, zo kom ik er wel bij en pak de pot van de plank af en zet die voor mijn voeten neer. Dan ga ik weer zitten en kijk James aan die weer achter de kar gaat staan en duwt de kar weer verder vooruit.
“Oh, meneer kan mij niet duwen, maar voor mevrouw doet meneer geen moeite,”¯ zegt Carlos, ik hoor Kendall, Logan en James achter mij lachen.
“Tja, zij is gewoon lichter en veel liever dat jij bent,”¯ zegt James als hij is uitgelachen, met grote ogen kijk Carlos hem aan. James stopt met lopen en knikt.
“Zij, liever dan ik? Dat kan niet,”¯ zegt hij terwijl hij van zichzelf naar mij wijst en weer terug naar zichzelf. James knikt, Logan duwt James opzij en duwt de kar met mij erin verder langs de schappen en laat de twee jongens kibbelend achter met Kendall.
“Hij vindt je echt heel leuk, anders zegt hij dat niet,”¯ lacht Logan, ik lach ook.
“Tja, ik ben tenminste liever dan Carlos,”¯ zeg ik, en ik draai me om naar Logan die voor zich uit kijkt.
“En ik vindt heb ook heel leuk,”¯ zeg ik, Logan kijkt me aan en ik zie gewoon dat hij het leuk vind.
“Dat weet ik, en dat jullie het van mekaar niet eens zien is gewoon raar,”¯ zegt hij, ik begin te lachen.
“Hoezo is dat dan raar?”¯ vraag ik, Logan haalt zijn schouders op en stopt met lopen.
“Nou ja, je kunt toch zien aan iemand of diegene je wel of niet leuk vind,”¯ antwoord hij, ik kijk naar zijn handen, geen idee waarom.
“Tja, ik niet,”¯ zeg ik lachend, Logan lacht ook en hij loopt weer verder. Ik kijk naar de kleuren, als ik een rij met zwarte verfpotten zie begin ik met mijn handen te zwaaien.
“Eh, is er iets Lil?”¯ vraagt Logan en hij kijkt me raar aan, ik knik.
“Zwarte verf! Stoppen mister L,”¯ zeg ik. Logan stopt met lopen en ik kijk naar de potten, ik pak een pot en zet die in de kar.
“Yes miss L,’ zegt Logan met een glimlach en ik kijk achter hem langs en zie dat Kendall, Carlos en James aankomen lopen.
“Zo, die zijn weer ruzievrij,”¯ zeg ik, Logan kijk om en begint te lachen.
“Ja nou,”¯ lacht Logan. Als we met zijn alle naar de kwasten lopen kijken mensen ons raar aan als we langs komen, alleen maar omdat ik in de kar zit.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.