Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » reclame:D » Don't mess with the time, cause you never know if you're getting back..~ 1 ~

reclame:D

2 okt 2008 - 10:05

465

0

161



Don't mess with the time, cause you never know if you're getting back..~ 1 ~

‘Nee,ik heb de regels niet mogen horen’ Zegt de conciërge. Je ziet Tom boos naar de conciërge kijken. ‘Maar waarom niet? Hebben ze ons door?’ Vraagt Bill. De conciërge schud zijn hoofd. ‘Het was alleen voor de docenten,raar eigenlijk’ Jullie knikken. ‘Zou het is zijn wat niet iedereen mag weten?’ De conciërge haalt zijn schouders op. ‘Ja lekker dan. Hoe moeten we nu verder’ Tom legt zijn vinger onder zijn kin en denkt diep na. ‘ik heb het,ze schijven alles toch op?’ De conciërge knikt. ‘mooi zo, als je nou van die dingen snel foto’s neemt’ Er komt een gemene lach op het gezicht van de conciërge. ‘Nee,dat mag niet’ Zeg je snel. De jongens kijken je boos aan. ‘wat nou? Het is toch zo?’ Het is tijdje stil. Bill trekt zijn mond open, maar Tom legt gauw zijn hand erop. ‘het is zo ja,maar wil je niet weten wat de nieuwe regels of zo zijn?’ Je weet niks te zeggen. Tom heeft gelijk,maar het is wel verboden. ‘jullie doen maar. Maar als jullie betrapt worden houden jullie mij erbuiten’ De jongens knikken. ‘maar krijg je het ook niet te horen’ zegt Bill met gemene lach. ‘wat?! We zouden alles aan elkaar vertellen. Wat zijn we toch weer aardig’ ‘tja’ zegt Tom. Nu moet ik kiezen denk je bij jezelf. Moeilijke keuzen natuurlijk. ‘goed dan, maar doe het dan wel goed alsjeblieft’ De jongens knikken.

De bel is gegaan en de deuren van de lokalen gaan open. ‘Jullie moeten naar jullie les, hup,hup,hup’ zegt de conciërge. Jullie knikken en draaien jullie dan om en lopen richting het wiskunde lokaal. ‘Ik heb geen zin in wiskunde’ Zegt Tom verveeld. ‘Wie nou wel?’ zegt je lachend.

Aangekomen zie je Lucas staan. ‘ach nee,komt hij in onze klas?’ Tom en Bill knikken. Een zucht ontsnapt uit je mond. ‘zo kijk eens wie we daar hebben’ hoor je Lucas van een verte zeggen. Je wilt je omdraaien maar een hand is geplaatst op je schouder. Je word met een ruk omgedraaid en kijkt recht in de ogen van Lucas. ‘Ik vreet je heus niet op hoor,Bitch’ Zegt hij op gemene toon. Je zit Tom en Bill bang naar je kijken. Je kan zien dat ze te hulp willen schieten,maar iets houd hun tegen. ‘schijter,En die 2 domme vrienden van je ook’ En hij geeft hun een kwade blik en loopt dan het lokaal binnen. ‘trek je nergens van aan’ Je kijkt Bill raar aan. ‘ik red het echt niet hoor een heel jaar met hem’ Tom kijkt een keer in de richting van Bill en dan van jou. ‘ze heeft gelijk’ En jullie lopen het lokaal binnen. Nemen plaatst in de klas en pakken jullie boeken voor jullie neus en beginnen aan het hoofdstuk dat opgegeven word.

geschrven door:

xLovveexTHx

http://www.quizlet.nl/serie/14027/dont-mess-with-the-time-cause-you-never-know-if-youre-getting-back/


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.