Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » horror » 1

horror

27 dec 2010 - 18:49

356

0

386



1

lees het verhaal gewoon

'Lisa, opstaan!'
'Ja mama!' roept Lisa 'Pff weer naar school.'
Ze doet haar kleren aan en loopt naar de bushalte.
Nog 4 jaar denkt ze.
In de bus gaat ze naast haar vriendin Amber zitten.
Ze begonnen meteen te vertellen over hun vakantie.
Lisa was 2 weken naar Spanje geweest en Amber was gaan kamperen.
Toen ze aan kwamen op school gingen Amber en Lisa naar hun klas.
Hun eerste les is bij de strenge meneer Bogaarts. Hij begint te vertellen wat het nut van wiskunde is. Oersaai. Na wiskunde heeft ze wetenschappen van de grappige mevrouw Meermans. Ze moesten een experiment doen per 2. Amber ging met haar vriendje Mike. Zo bleef Lisa helemaal alleen over en moest ze samen met de nieuwe leerling: Sander.
Hij was echt irritant. Hij zei bij alles 'Moet ik je helpen?'
Toen ze klaar waren zei hij: 'Zou je op mijn rug willen krabben? Ik heb verschrikkelijke jeuk.' Iew!
In de pauze zag Lisa dat Sander in haar boekentas was aan het kijken. Ze riep:Hey! Viezerik, waar ben je mee bezig!?'
Na de pauze ging alles terug normaal.
Na school zag Lisa Sander nog voorbij fietsen. Amber zei: 'Hij vind jou leuk, dat is zo duidelijk!'
'Ja' antwoordde Lisa 'dat denk ik ook want hij was aan het snuffelen in mijn boekentas!' 'OMG!' zei Amber. Na een uur werd er op de deur geklopt. Lisa deed open, het was Sander. Nu snap ik waarom hij in mijn boeken tas zat, hij wou mijn adres hebben dacht Lisa.
Sander sleurde haar mee en zei: 'Wil je met me gaan wandelen?'
Ze kreeg de kans al niet meer om terug te gaan dus zei ze maar ja. Sander bracht haar naareent eng donker bos waar ze de kriebels van krijgt.
Na een uur door het bos wandelen had Lisa honger. Sander gaf haar een boterham met kaas.
Ze wandelden nog een paar uur. Toen zei Lisa: 'Zullen we terug niet gaan Sander? 'Oke' antwoordde hij. 'Het is deze kant op.' 'Nee het is deze kant op.' antwoordde Lisa. Ze begonnen te discuseren. Na 10 minuten zei Lisa': 'Zwijg nu eens!'
De vogels stopte met fluiten op het moment dat Lisa vroeg om stil te zijn...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.