Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » horror » 2

horror

27 dec 2010 - 18:49

200

0

299



2

blbalbalablabalaha

Oke dat was raar zei Sander.Ja en weet je nu we weer zijn aan het praten,hoor ik de vogels weer.Laten we maar gewoon naar rechts gaan zei Lisa.oke dan zei Sander.Onder het lopen zagen ze een hutje.Mischien is daar iemand die ons de weg kan wijze zei Lisa blij.Ze liepen naar het hutje.Ze wandelden er rond want ze zagen geen deur.Bij de laatste muur ag Sander een klink.Ze liepen naar de deur.Toen schreeuwde ze het uit er hing een dode vrouw voor de deur ze renden 1 meter weg toen draaide ze zich om en zagen.....dat de vrouw weg was.Zeliepen toen ver van het hutje weg.Dat was eng zei Lisa.Sander zei niets hij was lijkbleek.Het was ondertussen al helemaal donker.Toen hoorde ze een het gehuil van een wolf.Lisa keek naar boven.Toen begon ze te rilen.Wat is er vroeg Sander.Lisa zei met een bibber stem.Hhhettt iisss vvoolllee mmmaaann.En dat is erg omdat zei Sander.Leees jje nooiit ggriezzel boekken?Wee hhooorde wolven ggehuil en heet is vollle maan.HUU schokte nu ook Sander.KKijk daar zei Sander en wees naar twee kleine puntje in het duister die dichter bij kwamen.Het is een weerWOLF gilde Lisa.Hij kwam op hen af en hij sprong boven op Sander.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.