Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » horror » 3

horror

27 dec 2010 - 18:50

167

0

290



3

blablabalablabalba

Sander begon te schreeuwen.Lisa wist door griezel boeken te lezen wat ze moest doen.Ze had voor noodgevallen namelijk een ketting met zilvere kogels.Ze pakte er een en pakte uit haar jaszsak een klein blaas pijpje.
Ze moest goed richten om Sander niet te raken.Toen ze het gevoel had dat ze de weerwolf ging raken blies ze.Het was recht in het hart van de weerwolf.Sander was gered.Lisa en Sander zochten een open plek in het bos.Want naar huis gaan ging niet meer.Ze vonden een mooie open plek.Sander legde zijn rugzak neer en nam 2 boterhammen.Ze begonnen te eten.Na het eten maakten ze een hutje.Ze Zochten takken en blaadjes als dak.Sander nam zijn rugzak als kussen en Lisa gebrijkte wat blaadjes.Wil je mischien een deken vroeg Sander.Hoe dan antwoorde Lisa.Ik heb twee vuilniszakken eegenomen zodat we konde picknicken.Oke zei Lisa.Ze kropen in de vuilniszakken en proberden te slapen.midden in de nacht hoorde Lisa een geluid.Ze maakte Sander wakker.Maar hij leek niet in zijn 'bed'te liggen.Toen zag Lisa ineens een schim.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.