Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » horror » 4

horror

27 dec 2010 - 18:50

333

1

297



4

blabalbalabalabala

Lisa trilde helemaal.Ze was helemaal in schok.Ze ging na denken wie het kon zijn.Toen dacht ze het is gewoon Sander.Ze wilde gaan slapen maar toen bedacht ze zich dat ze honger had.Ze wilde een boterham pakken.toen ze zag dat er nog maar twee waren en di hadden ze nodig voor het ontbijt.De volgende ochtend was Sander nog niet op.Ze wilde een boterham pakken maar zag dat er geen meer waren.Ze maakte Sander wakker en vroeg hoeveel boterhammen had je bij?10 antwoorde hij slaperig.Hoe kan dat schreeuwde Lisa.Ik heb er 2 op jij 1.Dan moeten we er toch nog 7 hebben.Mischien hebben we last van wat bosdieren.Mag ik nu weer gaan slapen?Nee riep Lisa.En trouwens Sander was jij gisteren nacht buiten?Ja ik moest plassen.Lisa wilde nog wat zeggen toen ze geritsel hoorde.Ze ging tegen Sander aan zitten en zei hoor jij dat ook?Wat zei Sander dat geritsel kom op Lisa daar moet je niet bang van zijn ik bedoel dit is een bos.Ga maar slapen dat ga ik ook doen.Na nog wat rust pakte ze hun spullen en gingen op zoek naar de uitgang.Ik heb een plan zei Sander.We kwamen via het noorden dus moetenwe nu naar het zuiden.Goed idee zei Lisa dus ze deden het plan van Sander.Na een vol uur lopen stopte ze.Zzie je dat trilde Lisa.Ddat is ddat enge hutje weer.Ze renden weg van het huisje.Ze renden een half uur toen ze terug aan de open plek waren zei Sander is alles wel oke?Jjja trilde Lisa.Ze was lijk bleek en bewoog maar amper.Ze gingen even zitten.Toen Lisa was opgeknapt zei Sander zullen we het oosten eens proberen?Lisa knikte.Ze liepen weer een uur en toen schrokken ze zich dood.Ze waren weer bij het zefde hutje.Lisa bleef maar staren.Sander riep laten we hier weg gaan.Hij begon te rennen.Tot hij weer bij de open plek was.Hij zei oke we blijven gewoon hier.Maar toen merkte hij dat Lisa weg was.Hij nam al zijn moed bijeen en rende naar het hutje.Maar daar was Lisa niet meer.


Reacties:


timothy
timothy zei op 21 feb 2013 - 9:16:
snel verder!