Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Unbreakable [Jasper Whitlock] » 28th

Unbreakable [Jasper Whitlock]

28 dec 2010 - 13:25

233

4

221



28th

The impossible thing can always be broken down into possibilities.

De grote deur zwaaide open, geschrokken lieten we elkaar los. William liep grijnzend naar binnen en groette Alexandra met een hoofdknik.
"Hebben jullie even mazzel dat ik geen overste ben." Ik wou dat hij niet zo boers sprak in het bijzijn van Alexandra, maar toen ze glimlachte, vergaf ik het hem.
"Jij bent vast William," zei ze zacht. Hij knikte en stak zijn hand uit om de hare vast te nemen. Hij drukte er zijn lippen op en zei:
"Aangename kennismaking, Miss Lee." Ze bloosde, hij grijnsde. William was altijd een ladiesman geweest. Ik maakte me er dus geen zorgen over.
"Ik ben onder de indruk van je rijkunsten. Zelden een meid gezien die zo met een paard kon omgaan." Ik nam haar weer in mijn armen, nadat ze deur van de stallen weer was dichtgevallen.
"Hebben ze iets door?" William haalde zijn schouders op.
"Zij zijn vooral allemaal jaloers op het feit dat je in haar buurt mag komen. En natuurlijk zijn er die denken dat er meer gebeurt dan dit." Alexandra's wangen werden vuurrood.
"I-i-ik zou nooit zoiets-"
"Dat weet ik, Alexandra," suste ik haar gauw. Ik streelde haar hoofd en ze drukte zich weer tegen me aan.
"Jullie zijn leuk samen. Maar goed dat dat huwelijk met die brulkikker niet doorgaat." Ze lachte zachtjes.
"Ja, daar ben ik ook heel blij om," zei ze met een brede lach.
En anders ik wel.


Reacties:


FearlessLove zei op 4 feb 2012 - 21:11:
geweldig!
ik wil meer!


ilovevampire
ilovevampire zei op 29 juli 2011 - 13:23:
verder alsjeblieft het is zo mooi

xxxx shauny geef je me een melding


Tweetybum
Tweetybum zei op 28 juli 2011 - 20:14:
Snel Verder!!


BreakingDawn
BreakingDawn zei op 12 juni 2011 - 8:15:
Alles opnieuw gelezen en het is echt een super goed vehaal!
Ga je nog verder?
X