Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » De belofte van Ash en Sora komt uit!!!

~The Long Journey Continue's~

28 dec 2010 - 19:59

248

1

177



De belofte van Ash en Sora komt uit!!!

Sora liep met Sparky door de hal en tot zijn genoegen zag hij zijn broertje en Dawn.
"Pichu!, zei Pichu die op de schouder van Roxas zat.
"pikachu, zei Sparky en geeuwde.
"waar zijn Ash en Pikachu?, vroeg Sora met een gepeinsde blik.
"hij zei dat hij ging trainen, maar dat was net een halfuur geleden en nog is hij niet terug, zei Dawn nadenkend.
"misschien is er wat gebeurt, zei Sora ongerust en rende naar de deur.
maar net toen Sora naar de deur rende kwam Ash binnen gevallen.
"wat is er gebeurt!, riep Sora ongerust en knielde naast hem neer.
"op... knie... gevallen... tijdens... trainen... zei Ash hijgend en lag opgerold als een bal op de vloer.
"je moet hem met iets koels bedekken, anders word de zwelling alleen maar erger, zei Sora en keek van Roxas naar Dawn.
Dawn rende direct naar de meisjes wc.
even later kwam ze met een koele doek naar hem toegelopen.
"weet je al tegen wie je moet?, vroeg Roxas en keek met een pijnlijk gezicht naar het bord.
Sora draaide zijn hoofd naar het bord.
en zag zijn foto met een lijn naar Ash wijzen.
Sora zuchtte en krabbelde overeind.
"ik wist van tevoren al dat ik tegen Ash of Alex moest alleen nu strijden ik en Ash in de halve finale tegen elkaar, zei Sora en keek met vurige ogen naar het bord.
"hey, dat was onze belofte, niet waar? ik bedoel ik vind het super cool dat ik tegen je mag vechten, zei Ash en krabbelde ook overeind.
"ik ook, morgen ga ik echt alles


Reacties:


desi1988
desi1988 zei op 12 nov 2012 - 9:40:
hoi

ga je nog verder met dit verhaal of niet deze is het vervolg van the journey continue's toch

groetjes desiree