Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » You're not supposed to see me ~ Justin Bieber » You're not supposed to see me. 1

You're not supposed to see me ~ Justin Bieber

28 dec 2010 - 17:02

260

0

183



You're not supposed to see me. 1

“Ryan.. zo heb je wel genoeg gedronken”¯ Lachte ik zenuwachtig terwijl ik hem die club probeerde uit te trekken. “Sweety! Kom, daar is een hotelletje”¯ Grijnsde hij en sleurde mij ermee naartoe. “Ry, we gaan naar huis. Ik zet je thuis wel af”¯ Probeerde ik. Die altijd lieve groene ogen leken nu meer vuur uit te spuwen. “Ryan, je doet me pijn”¯ Piepte ik toen zijn greep rond mijn arm versterkte. Ik wist dat ik daar snel weg moest geraken, dat dit niets goed was. “Je houdt toch van me?”¯ Spuwde hij uit en keek me nog bozer aan dan net. “Ja”¯ piepte ik van de pijn. Dit was niet goed, dit was niet goed. “Als je van me houdt dan doe je dit”¯ “Ik hou van de Ryan die lief is, niet van deze Ryan”¯ Riep ik uit en het lukte me verbazend genoeg om me snel genoeg weg te trekken. Ik liep snel weg. Ik wou er niet eens aan denken van wat hij met me van plan was. Hij kon zich morgen maar komen verontschuldigen, als hij het dan tenminste nog wist. Ik keek nog even snel achterom en ik zag hem nergens. Gelukkig, ik zuchtte opgelucht en draaide me terug om. Daar zag ik hem, die groene ogen vol woede. “Please, ga weg”¯ Smeekte ik. Ik voelde opeens een steek in m’n buik en ik gilde het uit. Het laatste waar ik aan dacht was; Hij zal nooit zijn verontschuldigingen meer kunnen aanbieden. Morgen niet, nooit niet. Ik was weg...

Ps; Dat was niet Ryan Butler!
Reacties?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.