Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » High School Love (Billie Joe Armstrong) » proloog

High School Love (Billie Joe Armstrong)

28 dec 2010 - 19:24

185

1

236



proloog

Leyla staat op het punt haar oude liefde weer te zien... hoe zou hij reageren.....

*2010*

Ik parkeerde mijn auto onder aan de straat... ik wilde niet dat hij hem zou zien. Langzaam liep ik de straat omhoog totdat ik voor zijn immense huis stond. Diepe zucht en ik liep de lange oprit op (de poort stond open dus ik kon gewoon lopen). Langzaam liep ik verder voor ik bij zin voordeur was. Man wat was dit huis enorm.
Miljoenen gedachtes stormde door mijn hoofd... hoe is het met hem... wat zou hij er van vinden dat ik hier zo sta... maar de belangrijkste is toch wel: zou hij me nog herkennen. Ik heb hem 20 jaar niet gezien... ik woon verdomme in een ander land. Maar dan bedenk ik wat we vroeger hadden... daar kon niemand tussen komen.
Met die gedachte in mijn achterhoofd neem ik nog een diepe zucht en bel ik aan. Ik wacht een halve minuut en hoor wat gerommel achter de deur. De deur gaat open en de man in joggingbroek kijkt me verward aan. Ik herkende hem... maar ik zou zijn gezicht nooit vergeten.
‘Hoi’ zeg ik en zodra ik wat zei zag ik de herkenning.....


Reacties:


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 20 maart 2011 - 20:07:
Een beetje veel puntjepuntjepuntje...
Maar het klink als het begin van een goede fanfic!
Ik ben benieuwd naar de rest, dus ik ga snel de rest lezen.