Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » High School Love (Billie Joe Armstrong) » 1.

High School Love (Billie Joe Armstrong)

28 dec 2010 - 19:28

191

1

188



1.

Leyla is 15 en zit in de kantine te overleggen wat ze in het weekend gaat doen.....

*1987*

“En na de bioscoop gaan we lekker shoppen in Oakland, of zullen we naar San Francisco gaan. Wat denk jij Leyla”¯ het enige wat ik van deze zin verstaan heb was mijn naam. Ik was te druk bezig met te kijken of hij er al is... natuurlijk niet... hij zal wel weer aan het spijbelen zijn.
“Leyla... krijgen we nog antwoord?”¯ vraagt Anna nog een keer
“Sorry ik was weer aan het weg dromen... wat was de vraag”¯ zeg ik
“Word het San Fransisco of gewoon Oakland?”¯ zegt Anna nog een keer. Ik zie aan haar gezicht dat ik haar irriteer. Maar ja, no way dat ze ooit een andere ‘beste’ vriendin zal zoeken. Ik ben ten slotte een van de meest populaire meiden op heel Pinhole Valley High School.
“Ik zeg San Fransisco. Ik moet nodig eens er tussen uit”¯
“Dan word het San Fransisco”¯ de eeuwe neppe lach was weer terug op Anna’s gezicht. Ik wist dat ze dat wilde horen... ze houd ervan om dure uitstapjes op kosten van MIJN ouders te maken.

De bel ging en we liepen naar de les... kunst. Waar we vandaag moesten weten wie we zelf zijn.....


Reacties:


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 20 maart 2011 - 20:12:
Ow leuk, je gebruikt verschillende tijdslijnen! Interessant...
Weer mooi deze
Jammer dat de hoofdstukken zo kort zijn...