Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » reclame:D » .xXXx. You And Gustav 43 .xXXx.

reclame:D

2 okt 2008 - 10:13

555

0

168



.xXXx. You And Gustav 43 .xXXx.

Na enige tijd stoppen jullie met zoenen en kijken jullie elkaar aan, langzaam vallen Jacq haar ogen dicht, en aan haar rustige ademhaling merk je dat ze slaapt... Voor je gevoel zit je daar nog uren, als plots een hard piepend geluid door de kamer galmt, schichtig kijk je om je heen, opzoek naar de oorzaak.



Shit, het is het apparaat dat haar hartslag meer, het beeld knipperd rood en de tekst: 'Geen hartslag gesignaleert' vult het scherm. Er gaat vanalles door je heen, verstijft zit je daar op bed, met je hart dat in je keel klopt. Dan begin je plots te schreeuwen: "Kom dan! Help me! Help ons!" uit pure wanhoop begin je te huilen..



"Niet weggaan, blijf hier, alsjeblieft..." fluister je ditmaal tegen Jacq, maar ze geeft geen antwoord, natuurlijk niet. 3 Verplegers stormen de kamer binnen, een blik op het scherm en ze weten genoeg. Ze voelen haar pols, maar ze voelden niks, geen hartslag. "Het spijt me knul, ze is weg..."







Met een schok werd je wakker, "Nee!" schreeuw je. "Wat?" vraagt Tom geïrriteerd, "N..niks.. Een droom.." Ja, het was maar een droom geweest, maar een droom."Gustav, gast, ik weet dat je het moeilijk hebt, maar relax een beetje. We hebben vanavond een concert weet je nog wel!" "Ja.. Ja tuurlijk." antwoord je een beetje verdwaasd. "Over het concert gesproken" mengt Bill zich nu ook in het gesprek "we moeten weg, soundchecken."





*Tijdsprong van 4,5 uur*







Een enorm kabaal vult je oren terwijl je het podium op loopt. Gillende meisjes, een luide stem die juullie aankondigd, ach ja, je bent het wel gewend. Je loopt verder en gaat achter het drumstel zitten. "Fijn dat jullie allemaal gekomen zijn!" begroet Bill het plubiek, dat nog harder begint te gillen. We zetten de eerste tonen in van "In Die Nacht" en Bill begint te zingen.





In mir

Wird es langsam kalt

Wie lang könn wir beide hier noch sein

Bleib hier

Die Schatten wolln mich holen

Doch wenn wir gehn,

dann gehn wir nur zu zweit

Du bist

Alles was ich bin

Und alles was durch meine Adern fließt

Immer

Werden wir uns tragen

Egal wohin wir fahren

Egal wie tief





Plots komt alles weer boven, Jacq, de droom, de pijn vanbinnen...





Ich will da nicht allein sein

Lass uns gemeinsam - In die Nacht

Irgendwann wird es Zeit sein

Lass uns gemeinsam - In die Nacht





Je voelde het, pijn, zulke inwendige pijn...





Ich höe

Wenn du leise schreist

Spüre jeden Atemzug von dir

Und auch

Wenn das Schicksal uns zerreißt

Egal was danach kommt

Das teilen wir





Je wist het zeker, het was geen droom geweest, maar pure werkelijkheid.. Ze zou weg zijn, voor altijd. Je wou het uitschreeuwen, maar iets liet je door spelen. Voor haar.



In die Nacht

Irgendwann - In die Nacht

Nur mit die zusamm

Halt mich

Sonst treib ich

Alleine in die Nacht

Nimm mich mit

Und halt mich

Sonst treib ich

Alleine in die Nacht





Je hield het niet meer, het werd je allemaal te veel. De tranen stoomden over je wangen..



Du bist alles was ich bin

Und alles was durch meine Adern fließt



"Nee, ga niet weg!" Je stem schelde luid door de concerthal, iedereen werd stil, en alle hoofden draaiden jou kant op. "Jacq.." fluisterde je, en je barste in snikken uit. Bill kwam naar je toe lopen, en nam je mee backstage. Tom richtte zich tot het plubiek. "Wegens omstandigheden, kan onze drummer niet meer spelen, het concert word afgelast. Het spijt me zeer, alsnog bedankt voor jullie komst!" Een teleurgesteld gemompel, vulde de hal.


gemaakt door:
xGusxJacQx

http://www.quizlet.nl/quiz/216957/-xxxx-you-and-gustav-43-xxxx/


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.