Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our own Humanoid world » 51. 3 juli 2010

Our own Humanoid world

1 jan 2011 - 1:47

1072

6

536



51. 3 juli 2010

Jorinde her point of view.
Bill was kwaad rondjes aan het lopen in de zitkamer. Niet omdat ik zijn Audi had gebruikt, maar omdat Tom zich gedroeg als een klootzak.
Nog geen vijf minuten later kwam Tom binnen al fluitend alsof er niets was gebeurt, maar zijn gezicht vertelde andere dingen. Zijn neus was dik en zijn oog was blauw. Bill had ons allemaal de keuken in gestuurd. We zaten hier nu met zn allen in de mini keuken van de tweeling.
Waar denk je in godsnaam mee bezig te zien? hoorde we Bill roepen. Het bleef even stil.
Wat bedoel je? vroeg Tom. Hij wist nog niet eens wat hij aangericht had!
Kun je niet even normaal doen tegen een meisje? Je houdt toch van haar? Wel gedraag je dan ook zo! In plaats van haar altijd aan het huilen te maken zou je eens iets romantisch moeten doen! Moet ik altijd weer de slimme en de romantische uithagen? Jezus Tom. Ik zou je nog op een cursus hoe met meisjes omgaan moeten sturen. Weer bleef het even stil. Tom kreunde luid.

Bill his point of view
Ik kan gewoon niet met meisjes overweg. Ik verpest het altijd weer, zuchtte Tom
Ik kan je wel advies geven, broertje, zei ik. Tom keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan. Alsof hij me niet vertrouwde op het vlak van meisjes.
Ik moet geen advies van jou, je hebt nog niet eens geneukt met Makbule, wat weet jij er nu van, Zei hij kwaad.
Ik kan haar tenminste wel tot mijn vriendin behouden, zei ik kalm. Tom zuchtte en bromde wat.
Hou je kalm en doe normaal, ik wil nu rustig eten en plezier maken, oké? zei ik. Tom knikte. Hij glimlachte en gaf me een knuffel toen hij me zag grijnzen.
Vraag anders maar eens wat hulp aan Makbule en Jorinde, zij twee kennen Tosca het beste, zei ik. Tom knikte. We liepen de keuken in. Jorinde viel achteruit in Andreas zijn armen. Die zat duidelijk door het sluitelgat te kijken. Tosca zat op de keukenkast met haar armen over elkaar. Makbule stond bij haar.
En nu gaan we lekker eten, zei ik opgewekt. Jorinde begreep de hint en ging mee enthousiast doen. Sommige anderen begrepen de hint niet waaronder Tom. Ik gaf hem een waarschuwende blik.
Ja, laten we lekker eten! zei hij sarcastisch. Ik kon het niet laten om hem een boks tegen zijn arm te geven. Ik zag Makbule grinniken.
Iedereen schoof aan tafel en nam uit de bakjes wat hij wilde.

Wat doen we vanavond nog? vroeg Jorinde. Ze keek de tafel rond.
We doen een pyjama feestje! riep Makbule.
Jajajaja in het donker met veel lakens en kussens en muziek en gitaren en kaarsen en chips! riep Jorinde enthousiast.
En ik dacht dat jij al hyper was, mompelde Tom naar mij. Ik grinnikte.
Als we de zetels aan de kant schuiven is er plaats voor ons allemaal, zei ik.
En Bill heeft een hele hoop kaarsen dus dat komt ook wel goed, grinnikte Tom. Iedereen keek opeens mijn kant uit.
Bill verzamelt kaarsen, zei Andreas met een plaagtoon. Ik stak mijn tong uit.
Zwarte zijn zn favoriet. deed Tom er ook nog een schepje bovenop.
Wat sexy, grijnsde Makbule. Ik knipoogde zwoel.
Jonge, geen knipoog seks aan mijn tafel! zei Tom voor hij me een boks gaf.
Ik stak mijn tong uit en begon samen met de rest af te ruimen. De meisjes gingen al naar de zitkamer. Andreas, Tom en ik zouden afwassen.
Waarom hebben jullie geen afwasmachine? vroeg Andreas al zuchtend.
Omdat, we hier nog maar voorlopig wonen, zei ik terwijl ik de glazen weer in de kast zette.
Hoe lang duurt dat nog? riep Makbule.
we zijn bijna klaar! riep ik terug.
Wat later gingen we de zitkamer weer in.
Jorinde wat doe je in onze kast? vroeg ik verbaasd.
Sst, ze speelt 19 februari na, weetje nog, toen je haar vond in je kast, grijnsde Makbule.
Ik trok een wenkbrauw op.
Wat doet ze echt in mijn kast?
Ik zoek je kaarsen verzameling, grinnikte Jorinde. Ze lachte zo hard dat ze haar hoofd tegen de bovenkant stootte.
Auw, mompelde ze. Dokter Andreas was al snel in de beurt om haar een kusje te geven op haar hoofd.
Dat is beter, grinnikte Jorinde. Ze gaf Andreas een zoen terug.
Oké, genoeg gezoen, ik ga wel wat kaarsen zoeken en Tom jij neemt dekens en kussens en de rest schuift de zetels maar aan de kant, zei ik voor ik naar mijn kamer ging om mijn kaarsen te nemen. Ik nam de doos vanonder mijn bed vandaan en probeerde hem niet te laten vallen. In de zitkamer zette ik overal kaarsen neer. Tom had ondertussen al een hoop lakens en kussens in het midden van de zitkamer gegooid en iedereen zat er al op. Jorinde kon het natuurlijk niet laten Tom de hele tijd te slaan met een groot kussen. Makbule en Tosca lachte dan Tom weer uit en Andreas werd af en toe het slachtoffer van een kussen van Tom als hij wilde terugslaan. Ik grinnikte en liet de rolluiken af.
Nu moeten we nog onze pyjamas aandoen en Tom ga jij je gitaar halen, zei ik.
Breng voor mij ook een gitaar mee, zeiden Tosca en Makbule in koor.
Ik kan geen instrument bespelen, zeiden Jorinde en Andreas in koor.
Cool, were matching! grijnsde Jorinde voor ze Andreas nog eens flink op zijn bek nam.
Ik maakte me uit de voeten en ging mijn pyjama zoeken. Die lag ook onder mijn bed, helemaal bestoft. Komt omdat ik altijd in mijn boxer slaap en af en toe draag ik dat ding eens, als er iemand komt ofzo. Ik liep nog even langs de badkamer om mijn make-up te verwijderen en ging dan weer naar de rest. Daar zat ook iedereen al in pyjama. Jorinde droeg een trainingsbroek van Adidas en een shirt van Tokio Hotel. Iew, wat sta ik er lelijk op. Makbule droeg een pyjama van Hello Kitty, Tosca droeg een kort broekje met roze en oranje en op haar kont stond nog een groot wit hartje en ze droeg nog een grote zwarte trui met witte sterren op. Vrij sexy als je het mij vraagt. Ik snap Tom niet dat hij zo een kans telkens weer laat schieten. En dat moet dan mijn broer zijn? Ik heb toch het meisjes verstand gekregen bij de geboorte. Lets go humanoid! tierde ik voor ik in het groepje sprong en net voor Makbule lande. Hoi schat, glimlachte ik.

-Omdat het 1 januari 2011 is c:


Reacties:

1 2

JustSomeGirl
JustSomeGirl zei op 2 jan 2011 - 13:24:
Oh, nice ! =)
En ook voor jou een gelukkig nieuwjaar !
<3


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 2 jan 2011 - 0:37:
Wehehehe echt droog; Hoi sgatje ;x
Wahaha ok die was leuk ;x
Ik ben half bang hier man o.o
Keek net lekker met mijn broer en zijn vriendin the grudge 2 nu zit ik hier alleen in mmijn kamer O.o
Maar ijk maak me wijs dat het nep is, wat helpt
OK OK onnodige info
Nu terug naar het verhaal;
VET LEUK DEELTJUUUH EN EN VERDER
EN EN BILL IS GENIAAL ;x
Dat moest eruit.
en nog nog happy new year


dreamerangel
dreamerangel zei op 1 jan 2011 - 21:05:
haha, kei melig stuk! XD
waarom moet Tom toch altijd alles verkloten als hij iets doet -,-'
-zucht-
dit wordt een Cuuwl pyjamafeestje ;3

snel verder

<333


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 1 jan 2011 - 15:18:
Ik moet toch elke keer weer lachen als ik dit stuk lees. XD
Tom is eigenlijk best wel een enorme kluns. :']
Maar, maar ik houd ervan <3
*plethug*


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 1 jan 2011 - 14:45:
leuukk!

en nog gelukkig nieuwjaar

x