Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Slapeloze nachten » Slapeloze nachten

Slapeloze nachten

14 jan 2009 - 10:03

302

1

159



Slapeloze nachten

Slapeloze nachten volgen elkaar op. Vanavond ook.
Bill is doodmoe, maar kan de slaap niet vatten.
De manager van de band dacht dat het beter voor hun was om even vakantie te nemen. Bill was de laatste tijd nogal druk bezig voor het nieuwe album.
Hij heeft zich voorgenomen om er deze vakantie veel aan te doen, ook al is dat tegen de wil van hun manager.
Hij ligt op bed. Ideeën spoken rond in zijn hoofd, maar telkens als hij ze wilt opschrijven, zijn ze weg.
Uiteindelijk, om 3 uur in de ochtend valt hij in slaap. Om 7 uur wordt hij weer wakker. Dit is niet normaal voor zijn doen, maar het gebeurt.
Hij kleedt zich om. Snel schuift hij een briefje onder Tom’s slaapkamerdeur door met de mededeling dat hij niet ongerust hoeft te worden en dat Bill zo weer thuis is.
Hij vindt het zonde om Tom wakker te maken, wanneer hij slaapt. Oké, af en toe eens voor de grap, maar nu niet.
Bill gaat naar buiten. Naar het strand om precies te zijn.
Daar wordt hij altijd rustig van.
Bill gaat op een heuveltje zitten. Hij trekt zijn knieën op en slaat zijn armen eromheen.
Even sluit hij zijn ogen om enkel het geruis van de zee te horen.
De laatste tijd heeft hij veel te veel aan zijn hoofd.
Hij kijkt naar de opkomende zon. Die laat een rode glans over het water lopen.
Hij zucht diep. Dan voelt hij een hand op zijn schouder.
Zonder te kijken weet hij al wie het is.
Tom komt naast hem zitten en slaat een arm om zijn schouder.
Samen kijken ze hoe de zon opkomt.
Ze zeggen niets.
Tom weet precies hoe hij Bill moet troosten. En in dit geval is dat door te zwijgen.
En wanneer het nodig is weet Bill ook hoe hij Tom moet troosten.
Zo helpen ze elkaar om er weer bovenop te komen.


Reacties:


Daydream
Daydream zei op 30 jan 2009 - 19:08:
Prachtig!! Het is simpel, en dat maakt het net zo mooi.

Xx. Dorien