Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Leave us alone, she's been throw enough » Packing my Stuff

Leave us alone, she's been throw enough

19 jan 2011 - 16:53

414

2

215



Packing my Stuff

Gelukkig nieuwjaar voor al mijn schatjes <3 net toen ik de kamer uit wou lopen om mijn spullen te pakken werdt ik aan mijn pols weer terug getrokken. Het was Tom weer, [i][purple]"Hij kan egt niet zonder mij he"[/purple][/i] dacht ik in mijzelf. "Je mag het aan niemand vertellen, want anders krijg je problemen met je veiligheid en we moeten je juist beschermen." fluisterde Tom zachtjes in mijn oor. "Ik beloof het oke? Mag ik nu mijn spullen gaan pakken of moet een van jullie mee?" zei ik half zuchtend."Nou eigenlijk wel, maar als je het niet wilt begrijpen we het wel hoor" zei Tom terwijl hij zielig keek. "Oke vooruit, je mag met mij mee naar mijn kamer. Maar alleen omdat je heel erg zielig keek" zeg ik streng. Tom trekt heel zielig een pruillipje. "Oke omdat ik je zo zielig vindt kijken."zeg ik lachend & Tom juicht heel erg overdreven blij

Als wij in de lift staan, merk ik op dat Tom mij bekijkt van top tot teen. Eigenlijk vindt ik het niet zo erg maar voor de lol kijk ik geërgerd kijk ik zijn kant op. Blozend kijkt Tom weg, naar de grond. Dan stopt de lift en loop ik naar mijn kamer. Ik doe de deur open en loop meteen naar mijn kast om mijn koffers te pakken. Als ik mijn koffers heb gepakt, merk ik dat Tom mijn kamer niet is ingekomen. Ik loop naar de deur en zie Tom tegen de deur aan leunen. "Hoezo kom je niet naar binnen?" vraag ik aan Tom. "Dat mag toch niet, wegens privacy en dat soort dingen?" zegt Tom verward. "Hoe willen jullie dat dan gaan doen als ik met jullie mee op tour gaan?" vraag ik lachend. "Daar heb je een punt." zegt Tom, terwijl hij glimlachend naar mij kijkt. Ik merk dat ik moet blozen en draai mij snel om. Ik hoor Tom's voetstappen achter mij. Ik pak een van mijn koffers en zet die op mijn bed. Ik zie Tom verveeld bij mijn deur staan. "Tom, je mag wel tv kijken hoor." breng ik glimlachend uit. Ik laat Tom zien hoe alles werkt & waar hij chips en drinken enzo kan pakken en loop dan terug naar mijn kamer om verder te gaan met het inpakken van mijn spullen. Als ik klaar ben met mijn kleren in de koffer te doen, doe ik de koffer dicht & pak een andere koffer. Daar doe ik schoenen en make-up en haar spullen in. Ik loop naar de badkamer om mijn toilettas in te pakken en doe die ook in de koffer. Dan pak ik een grote tas en doe daar mijn teken-, muziek- & schrijfspullen mee. Als ik klaar ben loop ik naar de andere kamer & ga naast Tom zitten. "Ben je al klaar?" vraagt Tom na 5 minuten. "Ja, ik ben niet zo moeilijk wat kleding betreft." antwoord ik terwijl ik met mijn hoofd op mijn handen steun. "Kun je mij even helpen met de koffers van het bed halen?" vraag ik na een tijdje. "Ja, is goed." zegt Tom. We lopen naar de andere kamer & Tom haalt de koffers van het bed af. Hij neemt de twee koffers & loopt naar zijn eigen kamer. Ik pak mijn tas, doe de deur dicht en loop achter Tom aan. Als wij de koffers in de kamer van Tom hebben gedaan, gaan we weer naar de andere toe.


Reacties:


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 5 jan 2011 - 21:34:
Aaaaw, Tom is zooo lief en schattig als hij moet blozen of verlegen is
Ga jij eens ff heel snel verder, anders stuur ik de kabouters op je af en ze zijn niet allemaal even aardig
xxx


dreamerangel
dreamerangel zei op 4 jan 2011 - 17:57:
haha Tom is zo'n kneuss

snel verder <3