Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Opzoek naar je zelf/ One-shot » Opzoek naar jezelf

Opzoek naar je zelf/ One-shot

2 jan 2011 - 1:34

581

7

483



Opzoek naar jezelf

Veel lees plezier!

Hallo!
Ik ben Bill en heb me zelf eindelijk gevonden. Hoe? Nou dat leg ik je maar beter niet uit. Nee echt niet! Dwing me nou niet. Het is gewoon te erg om het te weten!
Nou ja zeg wil je het nu echt zo graag weten? Nou ik waarschuw je, sta klaar om raar te kijken!

Het begon zo;
Ik was toen op de leeftijd 20. Super mooie leeftijd! Maar ik wouw weten wie ik eigenlijk was. Want wie was ik? Waar hield ik van? Op welke soorten viel ik?
Nee, niet vallen met de bedoeling dat ik gevallen ben. Maar van wie ik leuk vind!
Joh! We zijn weer slimmer geworden hoor!
Dus op een dag ging ik met mijn lieve lieve tweeling broer naar een disco, waar ik helemaal tegen op zat te kijken, het was niks voor mij. Hij sleurde me gewoon mee. Letterlijk!
Na een tijdje verveeld aan de kant te zitten zag ik haar, ze was beeldschoon.
Ze danste met haar vrienden groepje en haar haren bewogen heen en weer.
Ze zag me naar haar staren en kwam naar me toe lopen
‘Hoi.’ zei ze met een hoge stem. Het was een vrij ander stem dan dat ik had verwacht. Het klonk zo niet vrouwelijk. Maar het trok meer mijn aandacht. We spraken een eindje en wisselden nummers en adres.
Na die dag had ik haar direct op gebeld. Ze was weer beeldschoon! Nu kon ik haar beter zien, haar blonde krullen stonden los naast haar hoofd en ze had een leuke lach. Ze was ook heel apart. Niet zoals alle andere meiden. Ze was gewoon prachtig.
We hadden gekletst en gepraat. Ik had haar gevonden! Ik had gevonden waar ik op viel!
Ze was mooi, haar lach schitterde en haar haren bewogen mee met de kleine briesjes die er waren. Ze had wel een rare stem! Nog steeds vind ik haar een apart stem hebben voor een meisje! Toch trok dat mijn aan.
Na een weekje was ik er al aan gewend. Ja, werd tijd, maar nu viel het me op dat ze vrij plat was! Man wat verzin ik ook weer dingen. Het is vast normaal, want ja ik kijk bijna nooit naar borsten! Ja ik meen het! Ja ik kijk echt niet! Ja stop nu! Ik meen het.
Poeh het is saai geworden ik ga wel even drie dagen verder.
Ja hoor we waren van plan om mij ontmaagd te maken! Ja het werd tijd!
Dus daar zat ze dan me te verwennen met strippen.
Ze trok haar shirt uit. Ze had dus echt niets!
Is dat echt normaal? Achja zij is gewoon apart en nog steeds beeldschoon!
En het werd tijd voor haar broek, waar een bobbel in was. Wacht eens?! Een bobbel? Een bobbel! Ja een bobbel! Omg een bobbel!? Niet te geloven! Is het waar? Ik durfde niet meer te kijken! Ik rende weg! Ja rende voordat ze haar broek ook uit deed! Was ze wel een ze? Ze was een hij? En ik merkte dat niet!

Ja zo was het dus gegaan.
Nu ben ik ondertussen al 31. Heb een vrouw en zij heeft geen bobbel in haar broek hoor. Echt niet! Ja ik praat uit ervaring. En ik adviseer je, ga niet opzoek naar je zelf, het gebeurt van zelf wel. Als je het vanzelf laat gaan, komt het wel vanzelf. Want anders kom je rare dingen tegen. Ja, ja ik praat uit ervaring!

Einde.



- Voor Tosca omdat ik van haar hou en ik dankzij haar dit schreef.

-En voor Jorinde, bedankt dat je hielp met het verbeteren ;x


Reacties:

1 2

ZeroGravity
ZeroGravity zei op 12 maart 2011 - 20:01:
Hahaha, dit is geweldig :'D Vooral dat einde, grandioos^^


Sharey
Sharey zei op 2 jan 2011 - 18:22:
Hoi,
Graag gedaan.
Ook al ken ik niet ieders idool vind ik het wel leuk om jullie 'pennenvruchten' te lezen. Heb je die van mij al eens opgezocht?
Groetjes, Sharey


Sharey
Sharey zei op 2 jan 2011 - 18:18:
Hoi,
Ok, daar zal ik vannacht toen ik je tekst las even overheen gekeken hebben. Ik ken Tokiohotel niet, nooit gezien.
Groetjes, Sharey


Sharey
Sharey zei op 2 jan 2011 - 18:11:
Hoi,
Ik weet niet wie die Bill is, sorry!
Uit welk boek of welke serie of film komt hij dan?
Daarom dacht ik dat het geen fanfictie is.
Groetjes, Sharey


jorinloveth
jorinloveth zei op 2 jan 2011 - 16:48:
Het is echt zo een leuke shot x']
ik moet nog altijd lachen xd
ik kan me al helemaal voorstellen dat Bill een travestiet tegen komt *dood*
hahaha XD

en ik heb het graag voor je verbetert<3