Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Only Seven Left » Why does age matter? » Concert

Why does age matter?

13 jan 2011 - 15:18

1209

2

529



Concert

Ik kijk opzij en zie dat Only Seven Left aankomt rijden. Een paar meiden rennen gillend naar OSL toe. Zelfs Mara en Justin kijken om. Justin krijgt een Smile als hij mij ziet staan bij Casper. Snel laat ik Casper los en kijk naar OSL. Justin komt achter me staan en geeft me een knuffel. “Ik zie wel dat je hem leuk vind”¯ zegt Justin in me oor. “Niet “zeg ik maar tegelijkertijd kijk ik weg want ik voel dat ik moet blozen. “Wel en ontken het maar niet”¯ zegt Justin. “Fuck it “zeg ik en duw Justin weg. “Ga Mara maar knuffelen”¯ zeg ik en zie dat Justin een rood hoofd krijgt. “Lieverd, je krijgt een rood hoofd “ zeg ik. Justin loopt snel terug naar IMara en gaat weer met haar praten. OSL moet door de deur waar wij voor staan. ‘Casper, ben jij dat?’ hoor ik ineens Roderick vragen als hij naar de deur loopt. Casper kijkt Rody aan en knikt. “OMG gozer, lang niet gezien, kom je ook naar onze show?’vraagt Rody. “Ja, ben hier met vrienden ”¯ zegt Casper. ‘Oh misschien kan ik wat regelen voor na de show”¯zegt Rody. ‘ Oh kun je dat doen, dat zou super zijn" zegt Casper. ‘ Ik moet nog wel ff overleggen met Kris, en dan hoor je het straks wel, oké?’ vraagt Rody. ‘Ja, is goed man, 't gaat om 4 man”¯ zegt Casper. "Haha, ja ik snap het”¯ zegt Rody en neemt afscheid. Daar staan we dan weer in de kou. Na een paar uur kijk ik weer op me horloge. Het is nu kwart voor 5 en om 5 uur gaan de deuren open. “ Nog 15 minuten “zeg ik in het algemeen. “ Kom eens hier”¯ zegt Casper. Ik zet 2 stappen en sta voor Casper’s neus. “What’s up?’ vraag ik. “HUG”¯ zegt hij en geeft me een knuffel. Ik knuffel hem terug. Dan opeens gaan de deuren open en houden we ons kaartje gereed. We rennen half naar binnen en gaan vooraan bij de kant van Jochem staan. We hebben geen zin om onze jassen uit te doen dus dumpen we deze maar voor onze voeten. Al snel begint het eerste voor progamma: Want Want. Ik erger me helemaal aan de bassist want deze kijkt steeds naar me en knipoogt steeds. Casper merkt dat ik me erger, slaat zijn armen om me heen en drukt een kus op me wang. Snel stopt de bassist van Want Want met wat hij aan het doen was en speelt weer gewoon verder op zijn basgitaar. In de pauze kijkt Casper me aan. ‘Is er iets?’ vraag ik. “Ja, er is een probleem”¯zegt Casper erg serieus. “Wat is er dan? ‘ vraag ik nu redelijk bezorgd aangezien ik Casper wel leuk vind ik nu bang ben dat hij zegt dat hij een vriendin heeft. Justin en Mara hebben ook gehoord wat Casper zei en kijken nu onze kant op. “Je woont toch in Nijmegen?”¯ vraagt Casper. ‘Ja, daar woon ik’ zeg ik een beetje verbaasd, niet wetend waar Casper heen wilt. ‘Je zit op het kandinsky bij de Shell”¯ vraagt hij. “Yep”¯ zeg ik nu een beetje bang. Ik kijk naar Justin en hij gebaart dat ik moet luisteren."Voor ik dit vertel, wil ik eerst iets doen”¯ zegt Casper. Ik kijk hem aan. Zijn gezicht komt dichterbij en al snel voel ik zijn lippen op de mijne. Voor mijn gevoel duurt het veels te kort en zijn lippen zijn dan ook weer snel van de mijne af. Dan begint hij met vertellen. “Ik begin maandag met gym geven op jou school en ik begin het eerste uur met een 4Havo klas’ zegt Casper. “No, zeg dat dit niet waar is’ roep ik. Casper kan alleen maar knikken dat het wel waar is. Een beetje verslagen ga ik tegen het podium hangen. Ik kijk naar OSL die hun spullen op het podium zet. Godver, Casper als me gymleraar, no way dat dat kan. Ergens op de achtergrond hoor ik bijna iedereen gillen en namen roepen omdat OSL op het podium staat. “Gaat het een beetje”¯ hoor ik opeens. Ik kijk omhoog en zie daar Jochem staan. Ik knik dat het wel goed gaat. ‘Je ziet er een beetje bleek uit’ zegt hij. ‘Komt wel goed”¯ zeg ik. Jochem knikt en loopt weg. Ik kijk hem na. Al snel zie ik hem terugkomen met een flesje water. ‘Hier, anders val je zo nog flauw en kun je ons geweldige concert niet meemaken”¯ zegt Jochem. Ik schiet in de lach en bedank hem. Jochem loopt weer weg om spullen te pakken. Ook zie ik Bram een beetje bezorgd kijken. Hij gebaart of alles goed gaat. Ik knik van ja en houd het flesje dat ik van Jochem gekregen heb omhoog. Hij knikt en lacht. Opeens merk ik dat Mara naast me staat. ‘Alles goed?”¯ vraagt ze. “Nee niet echt”¯ antwoord ik. ‘Vertel”¯ zegt ze. ‘Nou, je hebt net als het goed is meegekregen dat Casper me gymleraar wordt, maar ik vind hem leuk, maar je mag als docent niets met een leerling hebben”¯ zeg ik verdrietig. ‘Snap ik”¯ zegt Mara en geeft me even een knuffel. “Maar jij vindt Justin wel leuk hea?" verander ik van onderwerp. Ze wordt rood en kijkt doet alsof ze me negeert. “ Don’t worry, hij vindt jou ook leuk’ zeg ik. “Maar kun je even wisselen met Casper”¯ vraag ik aan Mara. Als Casper naast me staat sla ik me armen om hem heen en blijf zo een paar minuten staan. ‘De wereld is nog niet ten einde”¯ zegt Casper als ik hem loslaat. “Nee, weet ik ook wel, maar hoe wil ik normaal tegen jou doen onder de gymlessen, en dan vooral maandag het eerst uur’ zeg ik.
“Gewoon doen zoals je me vanmorgen zag ‘ zegt Casper. Ik moet lachen. Opeens zie ik Roderick naar ons toe komen lopen. “En?’vraagt Casper. ‘Het is geen probleem, als jullie na het concert even naar Kris lopen dan komt alles goed”¯ zegt Roderick. ‘Jullie weten toch wel wie Kris is hea?’ vraagt hij er nog snel even achteraan. “ Ja, maar al te goed”¯zeg ik. Roderick lacht en loopt weer weg. Justin moet iets met Casper bespreken dus komt Mara weer naast me staan. “OMG, how awesome, backstage bij OSL”¯ zegt Mara. ‘Niet te veel kwijlen op Jochem, dat gaat Justin niet leuk vinden”¯ zeg ik. Mara moet lachen. Gelukkig is het podium niet zo heel hoog en zet ik even me flesje water voor me en me camera zet ik neer. Dan gaan alle lichten uit. “Omg omg omg”¯ hoor ik Justin roepen op een manier dat je bijna zou denken dat hij gay is. Dan beginnen de jongens van Only Seven Left te spelen. Bijna iedereen begint te gillen. Ik kijk Mara aan en als het doek valt gaan wij ook helemaal los. Als het concert afgelopen is komt bram nog even naar me toe gelopen. “Hier”¯ zegt hij en geeft me en flesje water dat over was. ‘Thanks”¯ zeg ik. Ik had nog mijn flesje water dus geef het flesje van bram aan Mara. ‘Thanks, had ik ff nodig ‘zegt ze als ze uitgedronken is. We wachten tot het een beetje rustiger is en lopen de zaal uit richting de Merchandise.


Reacties:


Monster23
Monster23 zei op 7 jan 2011 - 20:40:
Ghehe, nu voor hoofdstuk twee1

Weinig tot niets op aan te merken, maaar
Nog steeds ff, en me, en hoofdletters ^-^


Monster23
Monster23 zei op 3 jan 2011 - 20:45:
IK WIL EEN KIP EN EEN PAARD EN EEN KOE! KAMPEN DAAR WIL IK NAARTOE! MET MIJN KIP EN MIJN PAARD EN MIJN KOE! :]

Anyways, ghehe, kijk, nu wordt het crazy, iemand met en relatie met en gymleraar ^-^