Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Only Seven Left » Why does age matter? » backstage

Why does age matter?

13 jan 2011 - 15:23

742

3

411



backstage

De jongens van OSL en de voorprogramma’s zijn druk bezig met handtekeningen uitdelen en op de foto gaan. Ik zie Dirkjan een beetje zielig alleen staan dus loop ik samen met Mara naar hem toe. ‘Dirkjan, ik wil met je op de foto”¯zeg ik. “Wil ik dat ook”¯ vraagt hij. “ Geen idee’ zeg ik. ‘Kom hier dan”¯zegt hij weer en ik ga naast hem staan. Mara maakt een foto. “Nu nog een gekke foto’ zegt Dirkjan. Samen kijken we raar en Mara maakt daar ook weer een foto van. Ik zie Casper een beetje raar kijken. Ik negeer het en loop samen met Ilse weer terug naar Casper en Justin. Dan zien we Kris lopen. We lopen met zijn 4e naar Kris toe. ‘Kris, ik moest van Roderick naar jou toekomen voor pasjes”¯ zegt Casper. ‘Oh jullie zijn die vrienden van Rody en gaan straks ook mee uit?’ vraagt Kris. We knikken. Kris geeft ons alle 4 een pasje waarmee we backstage kunnen. Eigenlijk hebben we redelijk dorst en lopen de zaal weer in. Daar staat een bar waar je drinken kunt halen. Ik en Justin bestellen cola en Ilse en Casper bier. “Bah, bier”¯ zeg ik als casper en Mara hun bier hebben en weer bij ons staan. “Niet waar’ roept Mara verontwaardigd. “ Wel waar’ zegt Justin. We moeten lachen. Als we onze drinken weer ophebben lopen we weer richting de Merchandise stand. Het is inmiddels al een stuk rustiger. Hinne staat alleen een beetje rond te kijken. ‘Ben ff naar Hinne’ zeg ik tegen Justin en loop weg. ‘Eey’ zeg ik tegen hinne als ik bij hem sta. ‘Ey, beetje genoten van de show?”¯ vraagt hij. ‘Zeker wel, voelde me niet helemaal goed maar kreeg gelukkig van Jochem en bram een flesje water”¯ zeg ik. ‘Van beide nog wel”¯ zegt Hinne lachend. Ik lach ook. Het is even stil. Ik zie hinne naar bram kijken. “ Wat is er? ‘vraag ik. “Er is niets’ zegt hinne maar ik geloof hem niet. ‘Ik geloof je niet’ zeg ik. “Kun jij je mond houden?’ vraagt hij. ik kijk hem een beetje raar aan. “Tuurlijk, waarom zou ik iets zeggen als jij dat niet wilt”¯ vraag ik. Hinne trekt me mee naar een hoekje waar niet zoveel mensen staan en begint te vertellen. “ Ik denk dat je er van schrikt maar ik moet het toch even kwijt”¯zegt hinne. Ik knik. 'Kun je het dat niet bij jochem kwijt?" vraag ik. "Nee' zegt Hinne en vertelt weer verder. “Ik vind Bram leuk’ zegt hij en kijkt me aan. Ik trek een verbaasd gezicht. “ Leuk als in leuk leuk?’ vraag ik verbaasd. “Ja”¯ is het enige dat Hinne zegt. ‘Weet Bram het?’ vraag ik. ‘Jochem weet het zelf nog niet eens, je bent de eerste die het weet”¯ zegt Hinne. “Wow, ben vereerd. Maar denk je niet dat het slim is om het tegen bram en Jochem te vertellen?" vraag ik. ‘ Is het ook wel en ik weet ook dat Jochem er geen moeite mee heeft als ik hem vertel dat ik op jongens val maar ik heb geen idee hoe Bram zal reageren”¯ zegt hinne verdrietig. ‘Je weet dat jullie straks uitgaan?’vraag ik. ‘Ja hoezo?’ vraagt Hinne. ‘Rody heeft 4 mensen backstage gevraagd, waar ik er 1 van ben”¯ zeg ik. ‘Oh, dus je gaat ook mee uit? ‘vraagt Hinne. Ik knik. ‘Maar je moet het vertellen tegen Jochem en Bram, desnoods wil ik er wel bij zijn bij Jochem, als je het niet alleen durft”¯ zeg ik. “Als je dat wilt graag”¯ zegt Hinne. ‘Tuurlijk”¯ zeg ik. Hinne geeft me een knuffel.’Ik houd me mond”¯ zeg ik. Hinne knikt dankbaar. “Ik zie je straks dan”¯ zegt Hinne als er een fan voor onze neus staat. Ik knik en draai me om. “Hinne, wat zie je er toch leuk uit”¯ begint het meisje helemaal te slijmen. Ik schiet in de lach en kijk hinne aan. Ook hij schiet in de lach en de fan kijkt mij boos aan. Ik negeer het en loop terug naar Mara, Justin en Casper. Als ik terug bij Mara sta moet ik me best doen om niet tegen haar te vertellen dat Hinne, Bram leuk vind. Als ik Kris bij de Merchandise zie staan weet ik dat het tijd is om te gaan. De jongens van OSL nemen afscheid van de fans die er nog zijn. “ Kom’ zegt Rody en wij lopen achter hem aan. We moeten een trap op.


Reacties:


merelxosl
merelxosl zei op 16 juli 2011 - 23:28:
Iknwist niet dat Hinne uit de kast kwam hahahahah


Monster23
Monster23 zei op 7 jan 2011 - 20:43:
Wauw, hier kan ik echt nauwelijks wat vinden. Nou, ja, ik zie hier en daar nog een me, als het gaat om een bezittelijk voornaamwoord -nerdnerd- Maar verder, netjes. En natuurlijk de hoofdletters (again)

-klapklapklapklap-
Is dit je eerste verhaal? Zo ja, dan vind ik het best knap :]


Monster23
Monster23 zei op 3 jan 2011 - 20:51:
Ojoow Hinne is uit de kast gekomen, respect brada! Welkom bij de kastloze club :]

Ik heb overigens een poster van Only Seven Left, al is-ie wat klein. :]