Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Explosive » Fünfzehn

Explosive

4 jan 2011 - 2:48

331

2

239



Fünfzehn

Ik prul afwezig aan de zoom van mijn shirtje. Ik zit op Bill te wachten. Die knul doucht gewoonweg langer dan ik.
"Alix? Is er iets?" Ik kijk op, recht in de bezorgde blik van Gustav Schäfer. Ik probeer te glimlachen.
"Nee, er is niets." Hij staat op van zijn stoel, komt naast me op de sofa zitten.
"Wat die trut vanmiddag zei, trek je daar alsjeblieft niets van aan. Dat soort uitspraken worden alleen maar veroorzaakt door jaloezie." Hij kijkt me aan met zijn trouwe ogen, en plots moet ik slikken om mijn tranen te verdringen. Gustav sust me en slaat zijn arm om me heen. Ik krul mezelf op en kruip helemaal tegen hem aan. Gustav is mijn soort van grote broer. Mijn steun en toeverlaat als Bill onder de douche staat. Dat rijmpje hebben we samen verzonnen.
"Je weet toch dat jij degene bent die bakken geld verdient met modellenwerk?"
"XL-modellen zijn een hit tegenwoordig," snuif ik.
"En dat ben jij niet. Kom op, er zijn zoveel meisjes die naar je opkijken. Het concert ging toch reuze vandaag?" Ik haal mijn schouders op. Ik haat het als hij gelijk heeft.
"Ja."
"Nou dan? En heb jij niet het liefste vriendje van de hele wereld, dat jou verkiest boven alle andere vrouwen?" Ik glimlach.
"Ja."
"En ben jij niet de vamp die de hoofdrol speelt in Toms dromen?" Ik schater het uit.
"Ja, dat denk ik wel, maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet weten," gier ik wanneer Gustav me nog steeds vragend aankijkt.
"En geef toe: als je voor Tom goed genoeg bent, dan ben je toch geweldig?" ik lach. Sla mijn armen stevig om hem heen.
"Bedankt, Gustav."
"Graag gedaan," grinnikt hij. Ik hoor de deur opengaan.
"Schäfer, van mijn vriendinnetje af!" grijnsde Bill.
"Als jij niet zo lang zou douchen, zou ik geen troost zoeken bij andere mannen," plaagde ik. Gustav laat me los.
"Ik bemoei me niet met echtelijke ruzies!" Bill ploft naast me op de sofa en drukt een zoen op mijn wang.
"Liebe dich," fluistert hij. Ik glimlach.
Bill is van mij.


Reacties:


wordslover
wordslover zei op 23 jan 2011 - 12:57:
Ik heb net je hele verhaal in één keer gelezen en vind het super!

Mag ik misschien een melding als je verder bent?

<3


NaomiLove
NaomiLove zei op 4 jan 2011 - 21:50:
snel weer verder
love it
melding ???