Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » isabella's life as half vampire prinses » 001

isabella's life as half vampire prinses

4 jan 2011 - 20:34

180

1

209



001

in een paar hoofdstukken zijn een soort van een alles wetende verteller en daarna met ik perspectief

Isabella

`Pap , mam is dit mijn kado voor mijn 16 verjaardag ` gilde Isabella uit. `Isabella Maria Rose Dedaclure als je zo blijft gillen maak je heel New York City wakker .`Maar dit is toch niet te geloven een reisje naar italie in kasteel Monastero in toscane!` aghhhh schreeuwde ze . Isabella was ooit in Italie geweest met haar echte ouders ze was nog steeds verdrietig dat haar ouders overleden zijn terwijl ze maar 3 jaar oud was , maar ze heeft wel foto`s van ze die hebben haar familie leden gestuurd hebben , die in Italie wonen . Haar adoptie`s ouders Mary GIBSEN en Jerry Gibsen wisten van niks ze gaven haar die brief een jaar geleden zij dachten dat het een rapport kaart had met haar cijfers . Ze proberen Isabella een beetje vrijheid te geven door haar eerst te laten zien en pas vragen als haar rapport heeft , maar ze weten niet dat Isabella haar rapport al had gekregen ze wou het wel maar ze had een voorgevoel dat ze dat niet moest doen terwijl haar rapport het beste van de klas was .


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 5 jan 2011 - 8:44:
Mooi !
Ik lees snel verder !
x