Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » isabella's life as half vampire prinses » 002

isabella's life as half vampire prinses

4 jan 2011 - 20:36

324

1

213



002

isabella perspectief

Isabella

`Steph kom nou mee je bent mijn beste vriendin en eigenlijk ben je mijn zus zo voelt het voor mij en ik betaal alles ` Steph was de beste vriendin van Isabella , ze was meer Isabella`s zus dan vriendin in een brief van haar familie stond dat stephenie haar nicht was ze waren allebei 15 en waren allebei rijk en beroemd . Beroemd was Isabella wel ze was succesvolle supermodel en actrice ,en ze ontwerp de kleding die ze droeg en had een : parfum,tassen,kleding,schoenen en sieraden lijn die hartstikke duur waren voor bijvoorbeeld : 1 roze handtas kostte 300 euro ( roze is 1 van Isabella`s lievelings kleuren) Isabella was rijker dan rijk ze had alles wat haar hartje begeerde en was twee keer uitgeroepen tot MOOISTE VROUW VAN JAAR award en ze was nog maar 16 jaar oud . `kom op doe niet zo belachelijk ik kan toch niet mee naar italie oke smeek je me op je het ik ga niet mee `maar ik betaal alles hoor en jij moet me zeggen waar onze familie woont, ik wil niet in elk huis van toscane gaan aanbellen en vragen :`Hallo , bent u mijn familie .` En toen hield Stephenie het niet meer , en lachte en ze moest zelf huilen uiteindelijk zij ze`Oke , ik ga mee maar we moeten snel doen , want anders halen we morgen het vliegtuig niet oke .` Ja hoor, kom we pakken alles . Ze werden om 3 uur s`ochtend`s gewekt door Mary ze huilde toen ze dat deed Isabella was nooit langer dan een week weg bij Mary en Jerry nu ging ze voor 10 weken weg naar een vreemd land . `mam , kom op het is maar tien weken hoor en ik bel je elke dag . ` daardoor moest Mary harder huilen toen kwam Jerry en zie `MARY STEL JE NIET ZE AAN ZE IS 16 . ` Isabella pakte haar koffers en gig snel naar de balie vroeg waar ze heen moest en stapte het vliegtuig in met stephenie .


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 5 jan 2011 - 8:46:
Mooi !
x