Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » isabella's life as half vampire prinses » 003

isabella's life as half vampire prinses

4 jan 2011 - 20:38

190

1

197



003

Isabella

`Hallo en welkom in Monastero`zij de wachter `Welkom terug meesteres Spephenie u ouders en tante zijn even weg `Dankje en HALLO , roger`zij Spephenie met een bedreigende stem`Meesteres Isabella `HALLO ` isabella dacht hoe weet deze meneer mijn naam ik heb het nooit gezegd zeker had Stephenie het gezegd . `Dit is jou kamer al vanaf de dag dat je geboren was en ik laar je straks de kamer zien waar je geboren was en de foto`s van je ouders eerst ga ik douchen , ik ruik zeker naar zweet dat moet jij ook doen zet je spullen in je inloop kast en daar is de badkamer . OKE , tot straks .`en ze knuffelde Isabella stevig en moppelde `Fijn om thuis te zijn . Isabella dacht na en wist zeker dat Spephenie niet zomaar op vakantie kwam en toevallig tegen kwam ze kwam speciaal voor haar . Isabella nam een lange douche en trekte een mooi drie kwart broek met een top die groen was. Stephenie kwam maar niet dus bedacht Isabella dat ze maar een boek ging lezzen die ze had mee genomen van thuis ze las wuthering heights HELEMAAL UIT EN TOEN KWAM , STEPHENIE PAS .


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 5 jan 2011 - 8:47:
Ik moet nu off, we gaan naar brussel
Maar ik lees zo snel mogelijk verder !
Het is erg mooi !
x