Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » isabella's life as half vampire prinses » 005

isabella's life as half vampire prinses

4 jan 2011 - 20:40

362

0

220



005

Isabella

`Oke , nu ben ik wel zenuwachtig .`Maak je niet druk ze weten alles al dus ontspan en doe alles aan de kant en dek ik ga iets eten met mijn familie , zeg het op . `Ik ga iets eten met mijn ........................ familie ` Goed , zie je dat het niet moeilijk is . Oke , loop door want iedereen wacht al oke . Isabella liep door tot een grootte deur en stopte , ze wachtte tot de wachter hem open maakte en ging naar binnen. Er keken 10 personen haar kant op Isabella keek naar ieder gezicht en dacht die personen komen me bekend voor , vooral die vrouw met donker bruin haar en blauwe ogen zoals die van . De tien bloed mooie personen die wachtte tot Isabella zat en toen zei er een man iets `Isabella welkom terug , je ziet er prachtig uit ik hoop dat Stephenie niet te vervelend.` die vrouw die tegenover haar zat was de vrouw die veel op leek . Ze keek haar aan vol bewondering aan , ze keek net zoals Mary deed toen ze Isabella iets goed had gedaan .` Ze lachte nerveus en Isabella lachte terug ze kreeg allemaal gedachten terug van toen ze klein was met een vrouw die haar vast hield aar die kon ze niet zien Isabella was de enige die iets at , oke bijna niets Isabella at bijna niet maar ze kreeg geen gewichts problemen ze bleef altijd haar zelfde gewicht houden daar was blij mee .Uiteindelijk zij Stephenie `Isabella wil je iedereen ontmoeten ?` `natuurlijk` antwoorde Isabella . `Oke , dit is Damen mijn vervelendste broer ter wereld , dit is Chanel zusje die soms een trut kan zijn ` Damen was een mooie jongen hij donkerzwart haar met bruine ogen . Chanel was anders ze had lichte blauwe ogen en bruin haar .`verder, dit is Denise de zus die nooit van stoppen weet . Dit is Aro en Annemarie zij zijn broer e zus die totaal verschillend zijn . Dit is marcus en erik zij zijn tweeling . verder de drie j`s dat zijn Jennifer , Jessica en Jane . Oke iedereen ik en Isabella gaan naar boven slapen we hadden een lange reis voor de boeg . Welterusten Isabella we zien je morgen.` Isabella stapte op bed en sliep diep .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.