Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » isabella's life as half vampire prinses » 006

isabella's life as half vampire prinses

4 jan 2011 - 20:41

601

0

208



006

`BELLA ROSE word eens wakker` (Bella Rose is idd de bijnaam van Isabella) riep Stephenie `Wil jij je dat ik je een klap verkoop om wakker te worden . neeeeeeeeeeee ik ga al slapen , neehe ik bedoel ik ga al douchen ` Isabella stond duizelig op en poestte haar tanden snel ,onder heet water staan ging onder de douch en toen werd ze echt wakker en zei`Vandaag maar ging bad , doe ik straks wel`.Isabella pakte een handdoek en ging naar Stephenie. `OKE , is de duivel of zo gekomen dat je me zo paniekerig wakker moet maken . Nee , maar Alejandro komt , hij is een vriend van de familie en is 1 van de knapste , mooiste jongens van de wereld . Maar je mag hem hebben omdat ik al een vriendje heb , en hij is jou type jongen . Isabella ging haar kast binnen en pakte een mooie korte zomer jurk en een bikini die bij de jurk paste en ging naar benen met Stephenie naar de tuin met de grote zwembad daar zwom een adembenemende jongen , `Hoi , ik ben Alejandro en jou naam ` Isabella was nog steeds verblufd maar zei toen ` Ik ben Isabella , maar noem mij maar Bella Rose . `oke , is dat je bijnaam . Nee ik vond het vroeger niet leuk dat ze me zo noemden maar ik be er aan gewend geraakt dus je kan het mijn bijnaam noemen . Oke, ik moet weg voordat mij broer Damen mijn dagboek vind en dan ben ik dood ` We lachten en toen was Stephenie weg , Alejandro en ik gingen zitten en praten over mijn hele leven hij sprak over zijn eigen leven , toen werd het donker en ze gingen wandelen . `Dus laat me denken , je hebt een vriendje in Luguna Beach .`Alejandro keek een beetje teleurgesteld , Isabella wou dat Alejandro haar vriendje was maar dat kon zeker niet hij had zeker een vriendin , zo een knappe jongen was meteen bezet . Alejandro wachtte nog steeds op een antwoord met nog steeds een zielig gezicht toen kreeg Ik tranen in me ogen maar ik veegte ze ongemerkt weg en ik zei toen .` Natuurlijk , heb ik geen vriendje ten eerste : Daar heb ik geen tijd voor , ik heb een cariere . En ten tweede : Er zijn nul leuke knappe jongens in luguna beach .` zei ik fel ,ik lachte verlegen en draaide me gezicht om en ik wenste vurig dat hij me nu zoende . Er was een schommel bank , en we waren een eind van het kasteel dus gingen we zitten heel dicht bij elkaar omdat het heel fris buiten was geworden terwijl ik alleen jurk droeg . `Isabella misschien heeft iemand je gekwetst of zo maar dat betekent niet dat je niet weer gelukkig mag worden.` one gezichten waren nu allen 1 centimeter van elkaar weg en toen zoenden we echt heel erg lang ,ik schat een 1 uur of zo ik stopte en zei . `Ale , Ik denk dat we terug moeten het is al rond 8 uur denk ik , en om 9 uur dineren we `we liepen hand in hand over de weg tot we er bijna waren toen stopte ik en zei `Ale , hebben we nou een relatie als we dat wel hebben moeten we dat geheim houden tot ik ze beter leer kennen .Isabella als ik nu met jou zou kunnen trouwen zou ik dat doen , en ik denk dat we wel geheim kunnen houden . wil je nog iets hebben mevrouw behalve mij dan . Oke , behalve jou wil ik ....` toen pakte hij mij bij mijn middel en hield me stevig vast en zei `Ik begin van je te houden , Bella Rose .` en hij zoende me nog een keer liefdevol .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.