Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » isabella's life as half vampire prinses » 007

isabella's life as half vampire prinses

4 jan 2011 - 20:44

1079

0

251



007

Ik lag op mijn bed en dacht na over wat ze aan zou doen .Misschien dat blauwe truitje en jeans en zwarte pumps `Bella Rose lig je nog steeds op je bed luie donder . Sorry hoor Mevrouw . Ik sta 5 uur s`ochtends op .`Stephenie was boos geworden en schreeuwde het uit `Sorry hoor Steph ik ben net wakker en ben chagi dus ... Ik deed een pruil lip en toen `HAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHH je moet een je gezicht zien echt zo grappig ` Toen in een flits was Alejandro de goddelijke jongen naast me op het bed koen liggen met een ontbijt in zijn handen `Wow ik zag je niet Ale . Wacht effe je noemt hem ALE HAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH hou op echt lache , Jullie hadden het zeker iets te gezellig gisteren toen ik weg ging want Isabella jij kwam pas laat binnen . Hallo aarde aan Ale en STEPH ik ben in me LINGERIE GA WEG IK WIL ME DOUCHEN EN ME KLEREN ZONDER DAT IEMAND MEE KIJKT ,`Alenjadro`Ale lach niet of ik verkoop je een klap .Ik ga weg `zei Steph `Alejandro bleef liggen en keek me aan van top tot teen ` Ale stop met me naar me te kijken . Je bent prachtig . Ik ben in me lingerie stop met kijken`.ik begon te bloozen ` Oke ik ga al maar je moet zo komen he of ik kom je halen ook al ben je naakt............. .` zei hij met een geheimzinnig gezicht` Oke ga er vandoor nu even dan ` fluisterde hij .Ik pakte mijn badjas al en liep naar de badkamer `Ehu Isabella`ik reageerde niet toen zei hij ` Bella Rose ` Toen reageerde ik wel want hij wist dat ik het soms niet leuk vond dat ze me zo noemden`Wat wil je Ale ` hij vond het ook niet leuk dat ik hem zo noemden hij pakte me wild bij mijn arm en duwde me wild tegen de kast en zei`Isabella ik hou van je .Dat weet ik ook wel hoor `.Ze ik fel tegen hem . Hij pakte me gezicht en kwam dichter bij . En hij zoende me vurig en verlangen ` Alejandro ik moet me echt gaan douchen voordat Steph de gekke feestbeest me komt halen en me haren er uit trekt ` Hij lachte en liet me los` Oke ik kom zo ook al ben je naakt . Alejandro Athony Jase Corpella als je komt ga je er spijt van krijgen dat je gekomen bent , Als je echt zin hebt om te een klap te krijgen dan geef ik met genoegen aan je .`lachte ik , ik was nog steeds in me lingerie en Alejandro zag dat ik naar me lichaam keek en lachte ` Je bent prachtig hoor ` En hij keek me van top tot teen en veelste lang want ik begon al met blozen` . Alejandro keek me nog steeds aan maakte zijn mond open en zei toen met een blik vol verlangen ` Ik wil je `. Ik was geschokt geen enkel jongen had ooit gezegd dat hij haar wou ` Alejandro ....` zei ik met een stokkende stem `Moet we niet wachten tot we elkaar be........` Voordat ik mijn zin kon afmaken kwam Steph binnen en zei ` Alejandro eruit nu , Isabella is nog steeds niet eens gedoucht . `zei Steph .` Stephenie hou op ik ga al hoor ` Zei Alejandro met een stem die zei : ik wil je nooit meer zien . En toen gingen ze allebei weg en ik was alleen en met verdriet in mijn hart . Ik ging onder de volle overgelopen bad liggen en dacht na . Wat heb ik toch gedaan ? ik heb de enige jongen waar ik ooit van heb gehouden heb ( Ja ze houd van hem binnen een dag dat ze elkaar kennen .) Ik voelde een traan komen en ja daar waren ze de tranen . Ik huilde heel lang tot mijn telefoon ging en ik op het op nam.

`Hallo met Isabella`
` Ja met mij ` . zei een bekende stem .
`O Mary jij bent het .
Isabella het klinkt of je gehuild hebt wat is er aan de hand ?
Niks hoor ik ben net in bad geweest heel lang Daarom zeker .
O oke ik ben net klaar met koken en hoe gaat het daar `.vroeg Mary .
` Best wel goed hoor het is hier heel warm en je moet veel water drinken . En ik heb gister de hele dag bij de zwembad van het kasteel gelegen .
En wat heb je gister avond gegeten .` vroeg Mary
` Ik heb gister macarroni gegeten met gehakt en cola gedronken .
O oke ik moet gaan Isabella Jerry komt en het is hier al 23:00 hoor en hij gaat naar bed oke doei schat
doei `.
zei ik en deed mijn BLACK BERRY op mijn nachtkastje . Ik zat met mijn badjas alleen aan dacht als het daar 11 s`avond is dan moet het hier 6 uur eerder zijn en dat betekent dat het hier 5uur s`middags is `OMG het is al 7 uur geleden dat Steph en Ale hier waren, want ik werd om tien uur s`ochtend wakker. Toen dacht ik weer aan Alejandro ooooo neen daar kwamen ze weer de tranen . Ik voelde me ziek en ik kreeg een migraine aanval ( voor degene die niet weten wat een migraine aanval is dat is een hele sterke hoofdpijn soms kan je overgeven )en ik viel flauw ` Isabella , Isabella , Isabella , Isabella word wakker `zei een mannenstem in paniek ` Wat heb ik een hoofdpijn . Wat heb je Isabella . ` zei Alejandro met een angstige blik, Stephenie was er ook bij ` Ik heb een migraine aanval gekregen denk ik . Hoe heb je dat nou gekregen? `vraagt Stephenie ` Dat is wanneer ik onder hoge druk zit kan en ik me niet goed voel kan ik een aanval krijgen ` Zei ik met een zwakke stem , ik voelde me ook zwak en ziek ` Maar Isabella wat heben we gedaan om onder hoge druk te zitten . Het werd gewoon iets te veel voor me snappie . Ja hoor Isabella ik ga een dokter halen . Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .` gilde ik zo hard ik kon en toen was iedereen in mijn kamer en vroeg aan Stephenie wat er met me was omdat ik op de grond lag en Alejandro me probeerde op te tillen en net keihard gilde .` Ze wil niet dat ik een dokter haal , en ze heeft net een migraine aanval gehad dus ik ga nu een dokter halen . Neee alsjeblief niet ik probeerde op te staan en haar tegen te houden maar dat had ik beter niet moeten doen want ik viel flauw en voor dat ik de grond raakte pakte Alejandro me vast .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.