Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » isabella's life as half vampire prinses » 008

isabella's life as half vampire prinses

4 jan 2011 - 20:45

1137

0

226



008

`Oke Isabella , ik ben Dokter Steve de familie vriend en dokter. Isabella ik ga voor je zorgen want als je weer onder hoge druk staat dan weet je wat er gebeurd `. zei Steve nu pas zag ik dat hij heel erg knap was , Alejandro keek de hele tijd naar me en hij keek met een schuldige blik en ook met een jaloerze blik, toen zei ik .`Maar mag ik dan wel opstaan als ik bijvoorbeeld naar de WC moet . Misschien moet je dan je nicht Stephenie roepen anders val je flauw oke .oke ` antwoorde ik . hij lachte naar me en ik lachte terug . Alejandro was woedend dat kon je zien aan zijn gezicht , ik vond het wel leuk dat hij jaloers was en ik zei toen `. Kan je wat eten regelen dokter alsjeblief , ik heb de hele dag nog niets gegeten en het is nu wel , O nee het is wel bijna tien uur s`nacht . Oke Isabella ik ga eten regelen en ik kom zot terug en niemand moet haar onderdruk zetten `zei hij tegen Stephenie en Alejandro . Stephenie was al weg met de dokter . Eingelijk had ik wel honger maar dat was de reden niet dat ik wou dat de dokter weg ging . Ik wou alleen zijn met Alejandro ` Ale het is niet jou schuld hoor dat ik een aanval heb gekregen hoor maar het werd me iet te veel , en daarbij nog heimwee . Dan heb je een explosie in je hoofd . `Alejandro lachte alleen en toen zei hij . ` Isabella het is wel mijn schuld ik heb je heel veel pijn bezorgd en dat weet je zelf . Maar het is niet jou schuld hoor . ` Bleef ik aandringen , en hij kwam dichterbij en kwam dicht tegen me aan zitten . `Isabella mag ik bij je liggen . Natuurlijk kom maar .` ik liet hem onder de dekens en nog steeds had ik me badjas alleen aan hij kwam tegen me aanliggen en gaf me een zoen heel lang tot `Isabellaaaaaa , Alejandro zijn een stelletje hou op Ale want zo zit ze ook onder hoge druk .` Zei Stephenie keihard maar Alejandro bleef me maar zoenen tot de dokter binnen kwam .`Isabella hier is je .` Maar toen hij mij zag zoenen was hij stil en keek Alejandro boos aan . `Wat heb je voor me gehaald Steph . ` Ze begon al te praten . `Ik heb toast gehaald met boter , sinasappel sap net geperst en groenen druiven die je zo lekker vind en natuurlijk je medicijnen . Oke dankje`. en ik begon al te eten en zei` jij ook bedankt Steve` tegen de de dokter . En ik keek hem heel lief aan en hij begon te blozen . Alejandro kon het gewoon niet aanzien en zei .` Dokter heb je niet wat beters te doen . Nee ik heb niets beters te doen , omdat ik deze prachtige jongedame beter moet maken . Oke laat Isabella nou rustig heren omdat ik haar mooie zuster ben en voor haar moet zorgen dus naar buiten jullie twee .` Schreeuwde Stephenie tegen Steve en Alejandro . Ik was blij dat Stephenie ze weg stuurde of anders had ik een mannen gevecht mee gemaakt. Alejandro kon natuurlijk niet over zich heen laten lopen en hij zoende me voor de gezicht van Steve die was groen van jaloezie en Alejandro zei iets in me oor dat ik alleen kon verstaan ` Ik kom straks als Steph weg is , ik kom door de raam dus hou de raam open oke . Oke doei .` En toen was ik die gene dat hem zoende . ` Oke dit is niet te geloven jij Isabella Maria Dedaclure bent hopeloos verliefd op Ale . En nog erger het is liefde op het eerste gezicht . ` Ik lachte verlegen en Stephenie kwam onder de dekens naast me en kwam liggen toen zag ze wat ik aan had en ging rennend naar de kast en pakte een onderbroek , beha , en een SEXY PYAMA DIE IK WEIGERDE MAAR TOCH AAN TROK DOOR STEPHEMIE BLIK ` Oke wat doe je , waarom moet ik een pyama aantrekken die ik van Mary heb gekregen voor men verjaardag . `zei ik met een stem van ben je gek .
` Kijk als straks Ale komt moet jij er leuk uit zien en kom nou ik moet make-up zetten. Ik ben f*cking ziek hoor en dan wil je make-up zetten.
Waarom schelden Bella Rose zo
hebben Mary en Jerry je niet op gevoed jongedame . HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHHHHHHHHHHHHHAHHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHH Jij lijkt Mary wel die zeurt over manieren en huiswerk , ja man dat was ook mijn bedoeling. ` Na twee uur zitten kletsen over make-up en jongens ( vooral Ale en Steve en over hun jaloezie .) was het tijd dat het Stephenie moest gaan slapen dus ging en had ze me gekust op mijn voorhoofd en me beterschap had gewenst ging ze weg . `Is de Gekke Freak weg .` zei een stem (het was nu rond 00:30 )`Ja ze is net weg kom maar binnen .` En hij kwam binnen en ik wou opstaan om hem te knuffelen , maar dat was geen goed idee want ik viel weer en weer pakte hij me op. En weer zorgde dat weer voor een blozend moment hij was heel dicht bij en toen zoende hij me . En ik hoorde de deur open gaan `Alejandro laat haar los `. maar hij liet niet los , hij hield me steviger vast ` Laat haar nu los .` Alejandro tilde me op en zette me op het bed . En toen zag ik wie het was , het was Steve . Ik werd woedend wat bemoeid hij er mee hij is alleen mijn dokter niks meer . Ik pakte Alejandro die naast me waskomen zitten en ik zoende hem en Steve kam naar me toe en zei : ` Isabella wat doe je nou ? Wat ik doe is mijn vriendje zoen of mag dat niet of zo . Natuurlijk wel maar . Maar wat ik ben ziek en ik mag hem zoenen wanneer ik wil ja en niemand bemoeid zich er mee je bent mijn vader niet of zo . Hij werd rood en zei: `doei sorry dat ik stoorde .Steve wacht ` en hij bleef staan .` wat . Ik ben gewoon een beetje boos sorry dat ik zo reageerde . geeft niet .` zei hij en liep toen weg Ale keek me blij aan zei dat heb je mooi afgehandeld en zoende me . En toen viel ik in zijn armen nog steeds zoenend in diepe slaap ik was wel 2 keer flauwgevallen maar ik was zo moe . Ik kon niet meer . De volgende werd ik wakker en was alleen dus ik pakte mijn badjas en nam een bad. Ik kleedde me snel aan ik liep naar beneden en toen wist ik weer dat het kasteel heel groot was . Ik hoorde een gegil van een mens en ik volgde het geluid en kwam tot de grote deur van de eetzaal en ik opende de grote deur ( ik voelde me goed en de hoofdpijn was weg) en ik zag de schrik van mijn leven .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.