Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » My new fast life » 009

My new fast life

4 jan 2011 - 20:55

299

0

171



009

Isabella pov :

Vandaag zou ik gaan trouwen Mary en Jerry waren gekomen en mijn moeder Annemarie en Mary hielpen mij Chanel prachtig zijn , ja hoort het goed ook Chanel gaat trouwen aar met mijn broer.

~~~ 3 UUR LATER ~~~

' Neemt , u Alejandro Anthony , Isabella Maria tot u wettige echtgenoot ' Alejandro keek me aan en zei ' Ja ' Neemt , u Isabella Maria , Alejandro Anthony tot u wettige echtgenoot .' ik keek Alejandro aan en zei ' Ja , natuurlijk ' de priester maakte zijn mondt open om iets te zeggen ' Maar , ik en Alejandro zoende al .' Iedereen begon te lachen


~~~~~~ 3 uur later ~~~~~~

Ik en Alejandro waren net de vliegtuig in gestapt om naar een eiland te gaan van mijn familie het was super gezellig op de bruiloft en we hebben gefeest ik sloot even mijn ogen en ik viel in een droom

'Mevrouw Dedaclure ik heb goed nieuws voor u ' ik heb dagen gehuild om het vertrek van Alejandro alles leek zo perfect we waren getrouwd en waren net thuis gekomen en toen kwam ik er achter dat mijn vader een nieuwe vrouw had ik bedoel mijn 2e vader die had een dochter en die probeerde Alejandro van mijn te stelen tot ze niet met hem in bed belandde liet ze mij niet met rust en het nog erger te maken heeft hij haar zwanger gemaakt ik ben naar Rome gegaan naar het huis van mijn ouders en mijn moeder was zwanger men moeder zei dat ik weer moest gaan trouwen want dat staat in het wet van de koninklijke vampier wetten men moeder had de ' perfecte ' kandidaat zei ze ' U bent zwanger .'

' Schat , we zijn er .' gelukkig het was een droom . We stapten uit het vliegtuig en we stapten een jacht binnen . En toen pakte Alejandro me en zette me op een handdoek .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.