Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » My new fast life » 011

My new fast life

4 jan 2011 - 20:58

239

0

172



011

IK WAARSCHUW DIT STUKJE IS VOOR 16+

Isabella pov :

We net aangekomen bij het eiland en ik zat te douchen ik was een beetje zenuwachtig het was wel mijn eerste keer dat het zou gebeuren ik bedoel dat ik met een jongen 'het' zou doen . Ik kleedde me om dus ik bedoel . Ik deed mijn sexy lingerie aan met een pyjama short met een topje . en ik ging de kamer binnen en meteen kwam Alejandro me toe hij kuste me in mijn nek en ging langzaam me mond we raakten verzeild in een lange passionele tongzoen we vielen op het bed ik merkte niet dat mijn top al uit was ik deed de shirt van Ale uit en ik pruste wat aan zijn broek die ik uit deed hij deed mijn short uit we gingen door met zoenen hij deed mijn bh uit en masseerde mijn borsten . Ik kreunde een beetje daar door kreeg Alejandro een breede grijns op zijn gezicht Hij deed zachtjes mijn hipster uit en deed daarna zijn Boxer uit ' Weet, je dit wel zeker .' Natuurlijk wist ik dit zeker ' Ja , ik weet het zeker .' Hij kwam zachtjes in me en stootte zachtjes , hij ging elke minuut sneller ' harder . ' kreunde ik hij ging harder en ik voelde mijn hoogtepunt komen na een minuut kwam mijn hoogte punt en een bom vlinders en een heerlijke gevoel explodeerde in mijn buik na een tijdje kwam ook Alejandro ook klaar en ik zei ' Dit was perfect .'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.