Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » My new fast life » 013

My new fast life

4 jan 2011 - 20:59

268

0

203



013

Robert pov :

Ik ben net terug van mijn lange huwelijksreis het was geweldig en nog geweldiger is dat Chanel zwanger is . ' Hoe was jullie reis .' vroeg mijn vader .' Great Vader .' riep Chanel ja Chanel's vader was er ook . Ik hoorde een kreun en ik zag toen Isabella zich vastklemmen aan een de trapluining ik schrok en ik rende me teen naar haar toe de anderen gingen weg naar de andere kasteel om te eten . ' Robert help ik heb zo een pijn in mijn buik .' Toen viel ze flauw echt ik schrok me rot ik pakte haar snel op en ging naar boven eerst tilde ik haar op en ik kon mijn ogen niet geloven ze was gewoon verdomde zwanger mijn kleine zusje zwanger Alejandro gaat een gesprek met me krijgen die hij nooit meer gaat vergeten . Ik tilde haar voorzichtig op en ging naar boven daar aangekomen was er een deur open het was de deur van Irina ik kende haar wel ze hadden me haar voorgesteld toen ik Spanje was met Chanel ik mocht haar niet ik kreeg altijd een slecht voorgevoelens toen ik bij haar in de buurt kwam . Ze zat met een grijns op bed en lachte ze las een tijdschrift . Ik ging naar Alejandro en ik zag hem onrustig op bed zitten . Hij zag me en kwam direct naar me toe ' wAT IS ER GEBEURD MET bELLA .' schreeuwde hij , ze maakte haar ogen open en keek AlE WOEDEND AAN , toen keek ze mij aan ze raakte me hand aan ik kreeg haar beelden voor me en toe begreep ik alles hij heeft haar bedrogen .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.