Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » My new fast life » 14

My new fast life

4 jan 2011 - 20:59

269

0

184



14

Chanel pov :

Ik was net weg naar de lve-kasteel dus lok vampier eten kasteel toen ik een gegil hoorde van Isabella de anderen hoorden het en we renden gelijk terug . Toen we aan kwamen zagen we Robert woest schreeuwen tegen Ale en Irina . Die meid heeft echt iets raars , ik krijg altijd een gevoel dat ik me echt bijna misselijk voel

Isabella pov :

Ik gilde toen ik weer een steek voelde , Alejandro wou naar me toe komen maar Irina houde hem tegen dat had ze niet moeten doen , wan Robert zag dat en begon te schreeuwen over alles ik verstond alleen . ' Ze is verdomde zwanger en dan ga jij vreemd .' en .' Jij verdomde hoer gaat gewoon sex hebben met de man van mijn zusje en nog erger ze is zwanger .'
Mijn hoofd draaide gewoon het leek alsof elke minuut mijn hoofd zwaarder werd en kon exploderen iedereen bleef maar schreeuwen door elkaar ik was net toen ik wakker was geworden gevlugt naar de badkamer toen kwam iemand naar binnen . ' Bella Rose .' vroeg Stephenie ' Gaat het nichtje moetje iets hebbe ..... wow jij bent .' ze keek strak naar me buik .' Wat ik ben verdomde zwanger en mijn man is vreemd gegaan terwijl ik zwanger ben .' ze bleef me strak aan kijken en toen verstrakte haar gezicht . Ze stapte naar buiten en keek even om naar om net zo als ze iets wou besluiten .' Hoe in hemelsnaam heb je dat kunnen doen terwijl ze zwanger van je was , en nog erger met haar . Dat deed ze voord at ze mijn spullen pakte en mijn arm pakte en weg rende naar Marry en Jerry .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.