Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » My new fast life » 018

My new fast life

4 jan 2011 - 21:02

194

0

198



018

Annebella pov :

Mama zei dat we naar oma's kasteel gingen . Oma Esmè houd me stevig vast en zit me steeds leuke verhalen te vertellen over leuke sprookjes we op dvd hebben gezien . Renesmee zit naast me en zit soms tegen met te praten , Renesmee is net zo oud als ikke en is op de zelfde dag geboren ik ben wat later geboren maar wel de zelfde dag , we zitten in de vliegtuig tot een een vrouw in een blauw pakje zegt dat we gaan landden .

We rijden een groot kasteel binnen , Emmie rijd Tante Rosalie zit er naast , Mama zit naast me Ik zit op Oma Esmè's schoot en naast Mama zit Tante Bella Zit samen met Renesmee , ik zit met Renesmee te praten over van wie dit grote kasteel is .

We stappen uit . Er staan allemaal mensen te wachten en mama krijgt een glimlach op haar gezicht ik zit ook te glimlachen oma Esmè laat me los ik kan al lopen Nessie komt naar me toe en pakt me hand mama pakt de hand van Bella en wij lopen midden hun iedereen moet lachen om hoe wij proberen over eind te blijven staan .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.